Zoeken Vraag het forum

Genitale wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ali

Goedendag,

2 maanden geleden kreeg ik een aantal kleine wratjes op de huid rondom mijn geslachtsdeel, dus ‘op de huid’, ongeveer 3 ofzo. Wist niet wat het was maar omdat het niet wegging toch maar naar de dokter gegaan. Zij gaf aan genitale wratten en ben ik behandeld met befriezing. Toen is het wel weggegaan alleen kwamen er nieuwe bij. Die ook weer behandeld tot op de dag van vandaag. Alleen nu zag ik onlangs dus dat ik een uitgebreide variand heb bij mijn vagina gaatje ‘in het roze gedeelte zegmaar’. Daar krijg ik nu crème voor. De gehele periode heb ik wel onbeschermde seks gehad met een vaste bedpartner gezien de arts aangaf dat ik het virus allang heb doorgegeven en het daarom niet uit maakt. Nu ben ik van die laatste wratten op het roze gedeelte wel erg geschrokken en ga ik niet mee seks hebben, dus dat ga ik niet meer doen. Maar ja hij is nu allang besmet en vraag me nu af of hij wel of Niet meer kans heeft op de uiting ervan. Hij heeft tot op heden niks, maar deze uiting bij mij is wel iets heftiger en dit viel mij pas later op omdat het er tussen zit natuurlijk. Dus waars. zat het er al en ja… ik weet niet of de mate van blootstelling en frequentie meer kans geeft op wratten of niet. Dat is de vraag eigenlijk.

13 reacties
    Reageren
    Ali

Toevoeging:

Gezien ik nu dit forum en informatie heb gelezen, zie ik ook dat je het meestal wel het virus krijgt maar niet altijd de wratten.
    mij is benieuwd naar het antwoordt!

Reageren
    Mara

Ik heb ook sex gehad met genitale wratten en ik zag dat er toen 1 tijdens de sex denk ik?!?! Eraf is gegaan en klein wondje is geworden, kan dat kwaad?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal hij dan moeten afwachten. De wratten hoeven niet meteen te komen

Reageren
    John (moderator)

Alleen een beetje meer besmettelijk

Reageren
    Ali

Bedankt voor je antwoordt. Maar tis me nog niet helemaal duidelijk nu

Hoe zit het dan met de mate van blootstelling en frequentie aan het virus?

is het zo; je hebt het of je hebt het niet

of zit daar toch ene verschil in?

ik weet niet of de mate van blootstelling en frequentie meer kans geeft op wratten of niet. Dat is de vraag eigenlijk.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt met het virus besmet raken en dan zou het heel lang soms zelfs jaren kunnen duren voordat er wratten ontstaan

Reageren
    Ali

Kan ik dan aannemen dat hij wellicht nooit Danwel over jaren pas een uiting krijgt? Gezien we al 2-3 maanden seks hebben met de wratten en hij geen klachten heeft?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik helaas niet kan beantwoorden

Reageren
    Anoniem

Ik heb zelf ook gw gehad. Gelukkig was ik er best snel vanaf. Toen ik ze ontdekte hebben we geen seks gehad totdat ze een tijdje weg waren. Maar voordat ik ze ontdekte hadden we gewoon seks. En helaas kreeg mijn vriend ze 9 maanden nadat ik ze bij mij ontdekte.

Reageren
    Ali

Echt rot zeg! Was hij er ook snel vanaf?

zijn jullie er nu allebij vanaf?

en hoe heb jij de behandeling gehad?

Reageren
    Anoniem

Ik heb er geen behandeling voor gehad. Ik heb met vitaminepillen e.d. gezorgd dat mijn weerstand omhoog ging en toen heeft mijn lijf het zelf opgeruimd.

Mijn vriend heeft zich (nog) niet laten behandelen. Hij hoopt dat het bij hem ook vanzelf over gaat.

Reageren
    Ali

Oh fijn zeg! Mag ik vragen hoelang. Het bij jou geduurd heeft en hoelang je vriend het nu al heeft?

Reageren
    Anoniem

Ik was er binnen 2 maanden vanaf. Mijn vriend heeft ze nu ongeveer een half jaar.

Reageren
Reageer op: Genitale wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.