Zoeken Vraag het forum

Genitale wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Michella

Hoi,

Ik ben laatst bij de huisarts geweest voor pijn bij het vrijen. Na onderzoek dacht de huisarts een wratje te zien. Soatesten zijn afgenomen en buiten een vaginale schimmelinfectie is er niks uit gekomen. Test op genitale wratten is dus negatief.

Nu had ik zelf nog nooit iets van een wratje waargenomen, wel al 6 maanden pijn bij het vrijen. Nu is er deze week een soort puistje ontstaan op mijn clitoris, eerst heel veel pijn en later alleen gevoelig.

Zou dit toch duiden op genitale wratten aangezien mijn kweek wel negatief was of kan dit wat anders zijn?

Ik heb een nieuwe afspraak bij de huisarts staan maar ben heel benieuwd naar anderen hun ervaring en/of mening.

Groetjes!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Bij een soa test wordt er niet op gen. wratten getest! Die kunnen zo niet worden getest.

Reageren
Reageer op: Genitale wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.