Zoeken Vraag het forum

Hoop na bijna 5 jaar met isdin warts verrutop

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik kamp al vanaf 2013 met genitale wratten. Ik heb nog nooit iets op internet geplaatst. Ben vorige week weer na het ziekenhuis geweest om te kijken hoe de behandeling heeft geholpen deze x (stikstof en daarna een zuur) normaal hielpt dit en was ik er heel even vanaf. Nu hielpt het niet en de dermatoloog zei dat de behandelingen niet werken zo en dat er iets nieuws op de markt is. Ik gebruik nu isdin warts verrutop. Stik duur spul! Je krijg 4 ampullen met 0,1ml erin ( 1 druppel) €10 per stuk. Ik moet zeggen dat het zoooo fuckin pijn doet maar het werk! Ik gebruik het nu 3 dagen en er zijn er al 2 weg en de andere zie ik ook verbetering inkomen! Het fijne is dat het de HPV infectie dood en celvernieuwing geeft. Na bijna 5 jaar krijg ik weer een beetje hoop. het recept kan je ook op internet kopen mocht je niet na de dokter durven! Met de ampul kan je een paar dagen mee doen.

Liefs!

11 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hi, hoe gaat het er nu mee?

Reageren
    D96B

Ik heb het nu 1x aangebracht op mijn wratten in het genitale gebied, ze zijn aardig zwart geworden, maar zijn niet weg na 2 dagen, moet ik het nog vaker aanbrengen / zorgen maken omdat ze zwart worden?

Reageren
    alias37

Hoe gaat het ermee?
    Bij mij gaan ze wel weg maar er komt er af en toe toch nog een terug

Reageren
    Anoniem

Bij mij heeft dit gewerkt. Na 1x aanstippen werd het aanzienlijk minder. Uiteindelijk heb ik 4x (om de 2 weken) aan moeten stippen om ze allemaal helemaal weg te krijgen, maar het waren er ook wel veel.
    Heel blij met het resultaat!

Reageren
    Anoniem2

Is dit ook geschikt voor gebruik op de eikel?

Reageren
    John (moderator)

Nee !!

Reageren
    Daan

Ik heb dit nu besteld en ga dit nu gebruiken ik hoop dat dit werkt

Reageren
    Manou

Mag ik vragen pf het echt werkt dat verrutop?
    Moet een arts het aanbrengen of moet je dat zelf doen en welke plekken mag het gebruikt worden??

Groetjes manou

Reageren
    Anoniem

Het gebruik van Verrutop door een niet-professional wordt afgeraden. Het is sterk etsend en bijtend, en de genitale streek is gewoon super gevoelig.

Reageren
    Grietje

Ik heb isdin verrutop nu al 12 keer gekocht over een periode van ongeveer 2 jaar omdat ik niet naar de dokter wilde gaan vanwege schaamte, het helpt tijdelijk en je bent ook even van de jeuk af, maar na ongeveer een week of 2 a 3 komen de wratten gewoon weer terug vandaar dat ik het bleef kopen. Nu toch maar naar de dokter geweest en kreeg daar veregen creme die je 16 weken moet gebruiken. Zit nu in mijn laatste week en ook dit helpt niet afdoende. Ben nu wel een beetje wanhopig aan het worden. Wat werkt nou wel?

Reageren
    Wratten

Ik heb ze weg laten branden met een keer met een criopen. Werk allemaal prima. Goed de schaamsteek inspecteren en ook de kleintjes weg laten halen

Reageren
Reageer op: Hoop na bijna 5 jaar met isdin warts verrutop
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.