- ’t Jupke7 januari 2020 om 15:56
Hallo beste ,
Even in het kort, ik ben een 49 jarige man die op het punt gestaan heeft euthansie te plegen en dat omdat ik gek werd van die GW. Ze kwamen bij mij met 30 a 50 tegelijk en zat ze constant te behandelen met de middeltjes van de dokter (aantippen) , ze gingen dan vaak weg maar en 1 week later zat ik weer onder de wratten van liezen t/m penis en gehele schaamstreek en dat bleef doorgaan . Ik had er ook een stuk of 15 moedervlekken bij gekregen waar ik mij erge zorgen over maakte. Nadat ik de moed had opgegeven en dacht ik kom hier niet meer van af,] en zal wel dood gaan aan een of andere kanker, had ik besloten er niets meer aan te doen. Dat had ik dus veel en veel eerder moeten doen….ik zag ze na zo’3 maanden verdwijnen en erna met de maand, eerst in in de liezen en daarna zag ik ze weggaan op mijn penis en als aller laatsten rondom mijn penis (schaamstreek) er kwam ook tussentijds niets meer bij….en het mooiste is dat al die moedervlekken ook zijn weg getrokken, mijn penis is volledig hersteld….ik ben overigens ook nog een zware roker. Al met al….had ik door al die zalfjes en aantip vloeistoffen mijn gehele imumsysteem van de huid penis en rondom vernietigt.
Het heeft een jaar geduurd, de perioden dat ik het niet meer behandelt had.Een ding nog, ik weet niet of dit heeft bijgedragen….ik drink iedere morgen een hele grote mok echte groene thee en scheer mij niet meer van onderen, slechts gebruik ik de tondeuze.
Ben nu 6 maanden wrattenvrij.
Dit wou ik graag met jullie delen
Gr,’t Jupke56 reactiesReagerenBalen8 januari 2020 om 19:37Ik ben superblij voor jou ’t Jupke! Ik duim mee dat het zo blijft. Zelf neem ik enorm veel voedingssupplementen om mijn immuunsysteem te verhogen. Heb er nt veel, af en toe enkele die ik dan zo snel mogelijk laat bevriezen.
Grtjs
ReagerenVraag aan Jupke8 januari 2020 om 20:57Hoi jupke! Fijn dat ze eindelijk weg zijn bij je!
heb je toevallig een gradasil vaccinatie genomen? Of zijn ze vanzelf weg gegaan?
Reageren’t Jupke10 januari 2020 om 10:44Ik heb geen Gardasil gepakt!!!
Reageren
Gewoon totaal niks meer aan gedaan, en geloof mij het was een oorlogsveld.
Alles is vanzelf weg gegaan….ook de moedervlekken.
Het lichaam ruimt het echt op….met al die argesieve middelen gaat je imuumsysteem helemaal naar de kloten….het duurt maanden voordat dat zich hersteld.
Gr,’t JupkeVraag aan jupke10 januari 2020 om 20:25Wat raad jij mij aan? Ik heb er ongeveer 7 maanden al last van en krijg alleen maar crèmes, die maken het eigenlijk alleen maar erger wat erop lijkt, en komen op andere plekken terug, en de behandelde plekken gaan eigenlijk niet echt weg.
Reageren’t Jupke11 januari 2020 om 14:23Ik raad aan om er helemaal niets meer aan te doen!!
Geniet verder van je leven, eet en drink lekker en ben er niet meer mee bezig.
Ze gaan echt vanzelf weg, laat je lichaam het zelf opruimen want elke keer als je die creme erop doet vernietigt je het immuunsysteem van je huid en de huid rondom je geslachtsdeel….laat je lichaam het HPV vinden zodat het zich kan verweren.
Heb geduld het komt goed.P.S. ik pak in de ochtend een mok echte groene thee …En was me altijd met “Dove bad-creme” (die is niet agressief en beschadigt je huidlaag niet).
Gr, ’t Jupke
ReagerenVraag aan jupke11 januari 2020 om 16:19Er word gezegd als je langer als 6 maanden geen nieuwe wratjes bij hebt gekregen, dat je dan ook van je hpv besmetting af bent?
in jouw geval je bent er al ruim 6 maanden van af toch? En geen nieuwe wratjes bij gekregen?
Reageren’t Jupke14 januari 2020 om 10:28‘Nee….er is geen enkele wrat meer bij gekomen nadat ze weg zijn getrokken.
ReagerenVraag aan jupke14 januari 2020 om 10:38Mocht je ooit onverhoopt nieuwe wratjes gaan krijgen, waar we natuurlijk niet op hopen! Ga je dan voor gardasil vaccin?
Reageren’t Jupke16 januari 2020 om 11:08Je vraag of ik zou overwegen om “Gardasil” te pakken bij terugkeer wratten.
Toen ik in die periode zat dat het een ramp bij mij was…had ik “Gardasil” zeker uit pure wanhoop uiteindelijk gepakt!Nu ik zie dat mijn lichaam het zelf heeft opgeruimd… zou ik het niet meer doen, ik heb 100% vertrouwen terug.
Gr,’t Jupke
ReagerenVraag aan jupke16 januari 2020 om 11:52Er is een grote kans dat je lichaam het virus volledig heeft opgeruimd toch? zodat de wratten niet meer terugkeren.
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2020 om 16:09Een kans , maar ik zou dat geen grote kans noemen
ReagerenVraag aan john16 januari 2020 om 17:46maar zorgt gardasil ervoor dat de wratten niet meer terug keren?
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2020 om 17:58dat is de bedoeling van de gardasil
ReagerenJohn16 januari 2020 om 18:08De kans is dus uiterste klein dat de wratjes terug keren met gardasil?
Reageren