Zoeken Vraag het forum

Na 2 jaar ben ik er vanaf.(genitale wratten).

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ’t Jupke

Hallo beste ,
    Even in het kort, ik ben een 49 jarige man die op het punt gestaan heeft euthansie te plegen en dat omdat ik gek werd van die GW. Ze kwamen bij mij met 30 a 50 tegelijk en zat ze constant te behandelen met de middeltjes van de dokter (aantippen) , ze gingen dan vaak weg maar en 1 week later zat ik weer onder de wratten van liezen t/m penis en gehele schaamstreek en dat bleef doorgaan . Ik had er ook een stuk of 15 moedervlekken bij gekregen waar ik mij erge zorgen over maakte. Nadat ik de moed had opgegeven en dacht ik kom hier niet meer van af,] en zal wel dood gaan aan een of andere kanker, had ik besloten er niets meer aan te doen. Dat had ik dus veel en veel eerder moeten doen….ik zag ze na zo’3 maanden verdwijnen en erna met de maand, eerst in in de liezen en daarna zag ik ze weggaan op mijn penis en als aller laatsten rondom mijn penis (schaamstreek) er kwam ook  tussentijds niets meer bij….en het mooiste is dat al die moedervlekken ook zijn weg getrokken, mijn penis is volledig hersteld….ik ben overigens ook nog een zware roker. Al met al….had  ik door al die zalfjes en aantip vloeistoffen mijn gehele imumsysteem van de huid  penis  en rondom vernietigt.
    Het heeft een jaar geduurd, de perioden dat ik het niet meer behandelt had.

Een ding nog, ik weet niet of dit heeft bijgedragen….ik drink iedere morgen een hele grote mok echte groene thee en scheer mij niet meer van onderen, slechts gebruik ik de tondeuze.
    Ben nu 6 maanden wrattenvrij.
    Dit wou ik graag met jullie delen
    Gr,’t Jupke

56 reacties
    Reageren
    Balen

Ik ben superblij voor jou ’t Jupke! Ik duim mee dat het zo blijft. Zelf neem ik enorm veel voedingssupplementen om mijn immuunsysteem te verhogen.  Heb er nt veel, af en toe enkele die ik dan zo snel mogelijk laat bevriezen.

Grtjs

Reageren
    Vraag aan Jupke

Hoi jupke! Fijn dat ze eindelijk weg zijn bij je!

heb je toevallig een gradasil vaccinatie genomen? Of zijn ze vanzelf weg gegaan?

Reageren
    ’t Jupke

Ik heb geen Gardasil gepakt!!!
    Gewoon totaal niks meer aan gedaan, en geloof mij het was een oorlogsveld.
    Alles is vanzelf weg gegaan….ook de moedervlekken.
    Het lichaam ruimt het echt op….met al die argesieve middelen gaat je imuumsysteem helemaal naar de kloten….het duurt maanden voordat dat zich hersteld.
    Gr,’t Jupke

Reageren
    Vraag aan jupke

Wat raad jij mij aan? Ik heb er ongeveer 7 maanden al last van en krijg alleen maar crèmes, die maken het eigenlijk alleen maar erger wat erop lijkt, en komen op andere plekken terug, en de behandelde plekken gaan eigenlijk niet echt weg.

Reageren
    ’t Jupke

Ik raad aan om er helemaal niets meer aan te doen!!
    Geniet verder van je leven, eet en drink lekker en ben er niet meer mee bezig.
    Ze gaan echt vanzelf weg, laat je lichaam het zelf opruimen want elke keer als je die creme erop doet vernietigt je het immuunsysteem van je huid en de huid rondom je geslachtsdeel….laat je lichaam het HPV vinden zodat het zich kan verweren.
    Heb geduld het komt goed.

P.S. ik pak in de ochtend een mok echte groene thee …En was me altijd met “Dove bad-creme” (die is niet agressief en beschadigt je huidlaag niet).

Gr, ’t Jupke

Reageren
    Vraag aan jupke

Er word gezegd als je langer als 6 maanden geen nieuwe wratjes bij hebt gekregen, dat je dan ook van je hpv besmetting af bent?

in jouw geval je bent er al ruim 6 maanden van af toch? En geen nieuwe wratjes bij gekregen?

Reageren
    ’t Jupke

‘Nee….er is geen enkele wrat meer bij gekomen nadat ze weg zijn getrokken.

Reageren
    Vraag aan jupke

Mocht je ooit onverhoopt nieuwe wratjes gaan krijgen, waar we natuurlijk niet op hopen! Ga je dan voor gardasil vaccin?

Reageren
    ’t Jupke

Je vraag of ik zou overwegen om “Gardasil” te pakken bij terugkeer wratten.
    Toen ik in die periode zat dat het een ramp bij mij was…had ik “Gardasil”  zeker uit pure wanhoop  uiteindelijk gepakt!

Nu ik zie dat mijn lichaam het zelf heeft opgeruimd… zou ik het niet meer doen, ik heb 100% vertrouwen terug.

Gr,’t Jupke

Reageren
    Vraag aan jupke

Er is een grote kans dat je lichaam het virus volledig heeft opgeruimd toch? zodat de wratten niet meer terugkeren.

Reageren
    John (moderator)

Een kans , maar ik zou dat geen grote kans noemen

Reageren
    Vraag aan john

maar zorgt gardasil ervoor dat de wratten niet meer terug keren?

Reageren
    John (moderator)

dat is de bedoeling van de gardasil

Reageren
    John

De kans is dus uiterste klein dat de wratjes terug keren met gardasil?

Reageren
Reageer op: Na 2 jaar ben ik er vanaf.(genitale wratten).
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.