Het is reeds 3,5 jaa geleden dat ik mijn verhaal geschreven heb en er is geen enkele wrat terug gekomen.
Bijzonder dit verhaal! Toch mooi dat het lichaam die plekjes uiteindelijk zelf opruimt. Ik had zelf wel behandeld toen ik dit had, want ik had er niet aan moeten denken dat het zou gaan verspreiden. Ook kan het vernietigen van hpv weefsel door behandeling helpen bij het bestrijden van het virus is mij verteld. Maar snap jouw kant wel, dat als je dat hebt geprobeerd en het werkt niet dat je dan deze benadering kiest. Mooi dat het zo is uitgepakt en dat het niet meer terug is gekomen!
T´Jupke
Ben blij voor je dat alles weg is gegaan. ik ben zelf ook al 4 jaar bezig met de GW. ik krijg de GW die er zitten gewoon niet weg en ze komen gelijk terug en groter dan ze ervoor waren.
Ik ben nu ook met alles gestopt al zn 3 maanden maar met geen resultaat helaas.
Ikzelf ben ook een stevige roker en vind het moeilijk om helemaal te stoppen.
ik ga ook die groene thee proberen. ik ben langs dermatologen geweest en die zeiden ook dat bepaalde thee soorten/extracten (zouden kunnen helpen)
ik heb ook die MRL tabletten een tijd volgehouden maar ook met geen resultaat. voor de rest leef ik gezond. ik sport veel , eet goed dus vind het ook lastig wat ik dan precies zou moeten doen of wat voor mij zou helpen.
dit heb ik geprobeerd zonder resultaat:
Aanstipvloeistof conyline
adara creme
weg laten vriezen huisarts en dermatoloog
pleisters
MRL supplementen
vitamine supplementen
Itt's me......bij mij is geen enkele wrat meer terug gekomen.
Goedemorgen, ik heb al sinds 2020 last van GW heb al zovaak aangestipt maar ze blijven terug komen, maar wel stuk minder als in het begin. Begin ook te denken dat ik er niet meer vanaf kom
@ itsme
Heb er helaas nog steeds last van.
ik heb ook ongeveer een jaar geen middeltjes meer gebruikt maar bij mij blijven ze wel zitten
ook denk ik dat het iets met mijn immuunsysteem te maken heeft waardoor de GW niet weggaan.
Toch weer langs de huisarts en dit keer maar bloed laten prikken, terwijl ik dit al lang geleden aangaf vond de huisarts dit niet nodig.
helaas ook nog steeds aan het roken, terwijl ik niet overtuigd ben dat het hier alleen aan kan liggen maar voor nu voelt het als de enige oplossing of uitweg.
Ik heb ook al jaren last van gw. Mijn vriendin had er niet veel problemen mee, maar nu is het uit. Ik kan eigenlijk geen nieuwe vriendin krijgen. Ik scheerde wel altijd en daar ga ik mee stoppen. Ik denk dat scheren het wel erger maakt. Huisarts meerdere malen bezocht, zalf en tinctuur gekregen zonder resultaat en binnenkort naar de dermatoloog. Het zijn er best veel. 20+ Een advies als beter niet scheren had ik ook wel van de huisarts verwacht. Ik wacht af wat de dermatoloog er aan kan doen. Mogelijk gaat het weg als ik stop met scheren.
Scheren is inderdaad niet slim. Je kunt de wratjes beschadigen waardoor het virus vrij komt en ergens anders ook wratjes gaat veroorzaken.
Hopelijk kan de dermatoloog wat betekenen.
Hey Jupke,
Misschien een rare vraag maar trok je jezelf af zo ja was dit dan vaak ? Ik heb er inmiddels al wel 4 jaar last van en kom er biet vanaf gebruik geen cremes meer of behandelingen dit al langer dan een jaar maar geen vooruitgang.
Heb je nog wat tips?
Groetjes
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)