Zoeken Vraag het forum

niet kunnen doorslapen/ uren wakker liggen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniemn

Hallo,

sinds een aantal maanden heb ik heel veel last van dat ik niet kan doorslapen en dan voor uren wakker lig. ik weet niet waar het ineens vandaan komt en het verschilt per keer hoe veel slaap ik dan heb en hoe lang ik wakker lig. meestal word ik 5 tot 7 keer per nacht wakker en vaak lig ik dan ook nog eens uren naar het plafond te staren en te draaien. dit is vooral op dagen dat ik de volgende dag moet werken maar waarom weet ik niet, laatst had ik de hele nacht 2 uur slaap gehad. ik heb van alles al geprobeerd aan slaappillen. ik heb valeriaan, lucovitaal nachtrust, valdispert en magnesium geprobeerd maar dat werkt allemaal niet. heeft iemand tips of weet iemand slaappillen die wel werken of wat ik hier aan kan doen?

groeten

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts. Die kan er iets voor voorschrijven

Reageren
    Ikke

Hey.

Ik nam eerst Trazolan, nu mirtazapine. Het zijn antidepressiva die in kleine hoeveelheden goed werken om te slapen. Mss moet je dat eens vragen aan jouw huisarts?

Reageren
Reageer op: niet kunnen doorslapen/ uren wakker liggen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Hooikoorts, geur en smaak: waarom je neus je in de steek laat

4 min leestijd

Bloed doneren met hooikoorts: wanneer mag het en wanneer niet?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.