- Anoniem13 juli 2014 om 13:39
Hallo allemaal,
Ik ben 17 jaar oud en heb de laatste weken enorm last van slaap problemen wat op mijn leeftijd niet van toepassing hoeft te zijn. Ik ben erg druk in mijn hoofd en lig rond te malen over ontelbaar verschillende dingen. Af en toe neem ik wel een slaappil maar dan val ik in slaap en wordt ik na 3uur slapen wakker en lig ik alsnog daarna de helenacht wakker.
Ook al ga ik optijd naar bed ik val pas rond een uur of 6/7/8 in slaap. Wanneer ik net onder bewust zijn raak schrik ik wakker en begin ik weer te malen en te piekeren. Ik probeer verschillende dingen dit helpt soms, maar wil mijn natuurlijke slaap weer terug.
Normaal gesproken viel ik in 5 minuten in slaap op de dag, snachts etc ik kon slapen wanneer ik wilde. Maar nu lukt mij niks meer en haal ik al een paar nachten door zonder te slapen. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Gr
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 juli 2014 om 15:01Wat het probleem is heb je zelf al beschreven:
[quote]Ik ben erg druk in mijn hoofd en lig rond te malen over ontelbaar verschillende dingen.[/quote][quote]schrik ik wakker en begin ik weer te malen en te piekeren.[/quote]
Reageren
Je zult iets aan je stress en spanningen moeten doen.