Ik heb al enkele jaren last van 2 problemen en dit begint momenteel op mijn relatie te wegen.
Enerzijds heb ik altijd vrij lang last van mijn maandstonden (+- 10 dagen) en anderzijds heb ik last van een laag libido, deze 2 factoren samen zorgt er eigenlijk voor dat wij vaak weken/maanden geen sex hebben. Nu voor mij is dit geen probleem, maar mijn partner stoort zich er wel aan, wat uiteraard te begrijpen is aangezien ze op den duur begint te denken dat het aan haar ligt, wat dus niet het geval is.
Ik vroeg mezelf af als 2 bovenstaande feiten met elkaar iets te maken kunnen hebben? Dat ik misschien te weinig testosteron aanmaak? Als het beginnen langdurig innemen van de pil misschien een oplossing kan bieden?
Bedankt alvast voor het advies.
Ik zit met een gelijk soort probleem Ik heb mijn man in 2006 ontmoet . Ik was 46 en hij 54.
We hadden de beste sex , drie keer in de week, hij belde mij snachts om dan naar hem toe te komen . Ik trok geile kleding aan en reed 20 km om hem thuis te ontmoeten
Nu zijn we 5 jaar getrouwd weinig of geen sex Het ligt niet aan mij , hij wil niet en als hij zin krijgt dan moet er een blow gerookt worden . Ik lig elke avond alleen in bed . Gebruik dan maar mijn speeltjes . Ik heb te kennen gegeven om maar te gaan daten
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!