- !20 maart 2019 om 20:48
wat wilt een ontrekkingsbloeding zeggen ? En hoelang erna komen je regels, want ik heb nu heel felle bloedingen kan dat mijn menstruatie zijn , want je kunt toch niet altijd ontrekkingsbloeding krijgen na de map.. is deze bloeding nie genoeg ? Moet ik me nog steeds zorgen maken?
John (moderator)
20 maart 2019 om 22:27In principe heb je na de MAP een onttrekkingsbloeding. In een eerder bericht staat wat dat is.
Wanneer je regels komen zul je gewoon moeten afwachten. Niemand kan die vraag beantwoorden
Reageren!20 maart 2019 om 22:34Oke bedankt , maar het is niet voor me zorgen te maken nu nog na de ontrekkingsbloedings ?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 22:49Daar kan ik je geen antwoord op geven
Reageren.23 maart 2019 om 18:51een onttrekkingsbloeding is toch normaal na de map en de pil ik las o pinternet dat als je dat hebt gehad dat je niet meer zwanger kunt zijn! En een innstelingsbloeding is 8 dagen na de seks ? Wat moet ik hier geloven kan iemand duidelijk zijn !
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2019 om 22:59Na de MAP treedt er in de regel na 1 week een bloeding op.
Reageren
Een innestelingsbloeding is in de regel 5-9 dagen na de bevruchting.
Een innestelingsbloeding is doorgaans maar een geringe bloeding in tegenstelling tot de bloeding doe door de MAP wordt veroorzaakt.23 maart 2019 om 23:11nwat bedoel je na de bevruchting ? Ik las een reactie van u dat een instellingsbloeding 9 dagen na seks kan die er zijn …
Reageren.23 maart 2019 om 23:16ik moest 15 maart maandstonden krijgen , kheb 5 maart de map genomen, ik heb geen eerdere bloedingen gehad nu al 4 dagen bloed is dit ontrekkingsbloeding of menstruatie ? Wat moet ik denken? Ik heb nergens pijn meer ook niet aan mijn borsten dus dit is heel verwarrend kun je me even op de hoogte brengen want ik voel me echt niet goed hierbij
Reageren.23 maart 2019 om 23:19en hoe weet je of dat innestelingbloeding is ? Kan dat nu nog ? Ik snap niet wat je bedoeld na de bevruchting bedoel je na de seks ? Of ..
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2019 om 23:49Ja, dat klopt. De bevruchting is in de regel op dezelfde dag of een dag later dan de seks
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2019 om 23:50die vraag kan niemand beantwoorden.
Reageren.24 maart 2019 om 00:02Wilt u even antwoorden op alle vragen
– een innstellingbsloeding hoeveel dagen na de seks?
hoelang duurt een innestelingsbloeding ?
en hoelang duurt een ontrekkingsbloeding?
Reageren.24 maart 2019 om 00:03Ik heb na de MAP geen bloeding gehad, nu 2 weken erna heb ik een soort bloeding is dit een ontrekkingsbloeding ?
2 : het is toch veel te laat voor nu nog een innestelingsbloeding als ik 4 maart seks heb gehad..
??
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2019 om 00:10De vragen zijn beantwoord.
Maar hier dan nog maar een keer.
Een innestelingsbloeding is in de regel 5-9 dagen na de bevruchting. Tussen seks en bevruchting kan een verschil zijn van 1-2 dagen.
Een innestelingsbloeding is maar van korte duur. In de regel 1 hooguit 2 dagen.
Een onttrekkingsbloeding is gelijk aan een menstruatie
Voor een innestelingsbloeding is het inderdaad te laat
Reageren.24 maart 2019 om 00:26dankjewel voor je moeite, kan ontrekkingsbloeding ook wat licht roos / bruin zijn na de map?
Reageren