Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • !

wat wilt een ontrekkingsbloeding zeggen ? En hoelang erna komen je regels, want ik heb nu heel felle bloedingen kan dat mijn menstruatie zijn , want je kunt toch niet altijd ontrekkingsbloeding krijgen na de map.. is deze bloeding nie genoeg ? Moet ik me nog steeds zorgen maken?

John (moderator)

In principe heb je na de MAP een onttrekkingsbloeding. In een eerder bericht staat wat dat is.

Wanneer je regels komen zul je gewoon  moeten afwachten. Niemand kan die vraag beantwoorden

Reageren
    !

Oke bedankt , maar het is niet voor me zorgen te maken nu nog na de ontrekkingsbloedings ? 

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je geen antwoord op geven

Reageren
    .

een onttrekkingsbloeding is toch normaal na de map en de pil ik las o pinternet dat als je dat hebt gehad dat je niet meer zwanger kunt zijn! En een innstelingsbloeding is 8 dagen na de seks ? Wat moet ik hier geloven kan iemand duidelijk zijn !

Reageren
    John (moderator)

Na de MAP treedt er in de regel na 1 week een bloeding op.
    Een innestelingsbloeding is in de regel 5-9 dagen na de bevruchting.
    Een innestelingsbloeding is doorgaans maar een geringe bloeding in tegenstelling tot de bloeding doe door de MAP wordt veroorzaakt

Reageren
    .

nwat bedoel je  na de bevruchting ? Ik las een reactie van u dat een instellingsbloeding 9 dagen na seks kan die er zijn …

Reageren
    .

ik moest 15 maart maandstonden krijgen , kheb 5 maart de map genomen, ik heb geen eerdere bloedingen gehad nu al 4 dagen bloed is dit ontrekkingsbloeding of menstruatie ? Wat moet ik denken? Ik heb nergens pijn meer ook niet aan mijn borsten dus dit is heel verwarrend kun je me even op de hoogte brengen want ik voel me echt niet goed hierbij

Reageren
    .

en hoe weet je of dat innestelingbloeding is ? Kan dat nu nog ? Ik snap niet wat je bedoeld na de bevruchting bedoel je na de seks ? Of ..

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat klopt. De bevruchting is in de regel op dezelfde dag of een dag later dan de seks

Reageren
    John (moderator)

die vraag kan niemand beantwoorden.

Reageren
    .

Wilt u even antwoorden op alle vragen

– een innstellingbsloeding hoeveel dagen na de seks?

hoelang duurt een innestelingsbloeding ?

en hoelang duurt een ontrekkingsbloeding?

Reageren
    .

Ik heb na de MAP geen bloeding gehad, nu 2 weken erna heb ik een soort bloeding is dit een ontrekkingsbloeding ?

2 : het is toch veel te laat voor nu nog een innestelingsbloeding als ik 4 maart seks heb gehad..

??

Reageren
    John (moderator)

De vragen zijn beantwoord.

Maar hier dan nog maar een keer.

Een innestelingsbloeding is in de regel 5-9 dagen na de bevruchting. Tussen seks en bevruchting kan een verschil zijn van 1-2 dagen.

Een innestelingsbloeding is maar van korte duur. In de regel 1 hooguit 2 dagen.

Een onttrekkingsbloeding is gelijk aan een menstruatie

Voor een innestelingsbloeding is het inderdaad te laat

Reageren
    .

dankjewel voor je moeite, kan ontrekkingsbloeding ook wat licht roos / bruin zijn na de map?

Reageren
Reageer op: Onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.