- lien19 maart 2019 om 13:20
Wat is ontrekkingsbloed ?
Graag een antwoordaub ..19 maart 2019 om 13:43Kun je van 2 weken geleden na de map in te nemen nu in innestelingsbloed hebben of is dat te vroeg ? Ik twijfel omdat ik lichte menstruatie heb heel licht roos bloed .. kan dit door de map nog steeds ?
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2019 om 17:08Een innestelingsbloeding heb je ca 5-9 dagen na de seks
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2019 om 19:28Het kan een onttrekkingsbloeding zijn van de MAP
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2019 om 19:29X19 maart 2019 om 20:47maar zijn dan nu mijn maandstonden geweest of is het dat niet ?
ReagerenX19 maart 2019 om 21:59hoe kun je weten of het maandstonden ware. Of ontrekkingsbloeding ? Moet ik mij zorgen maken erover
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2019 om 22:08Die vraag kan niemand zo beantwoorden
ReagerenX19 maart 2019 om 22:22moet ik me zorgen maken met een ontrekkingsbloeding
ReagerenX19 maart 2019 om 22:24als ik 2 weken geleden map heb ingenomen kan het toch al zeker niet een innestelingsbloeding zijn..
ik moest ook rond deze tijd normaal mijn menstruatie krijgen dus ik weet niet of het Ontrekkingsbloeding is of menstruatie moet ik mij zorgen maken? Mijn gevoelige borsten zijn over kheb geen pijn meer, alleen nog beetje in de onderbuik da is het .
ReagerenX19 maart 2019 om 22:53want ik ging mijn maandstonde zowieso deze week krijgen , was vorige maand hetzelfde alleen nu 3 dagen later ..
ReagerenX19 maart 2019 om 22:55en ik neem de pil niet , heb alleen 2 weken geleden noodpil ingenomen geen eerdere bloedingen gehad na vandaag pas , normaal is dit wel mijn menstruatie ?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 00:18Die vragen zijn toch echt al beantwoord. Je moet even de berichten van vandaag teruglezen
Reageren!20 maart 2019 om 01:21Sorry maar Welke vragen zijn dan beantwoord wil gewoon een beetje zekerheid van iemand die er veel van weet en dat ik me geen zorgen moet maken..
Vraag 1 : moet ik mij zorgen maken over een ontrekkingsbloeding?
Vraag 2 : is het niet al laat voor een ontrekkings bloeding na 2 weken?
Vraag 3 : ik moet rond 14 maart , maandstonden krijgen heb vandaag bloed gehad
Vraag 4 : als ik op internet lees en ik tik ontrekkingsbloeding zie ik alleen dat vrouwen dat hebben die DE PIL nemen en zie ik niks van de noodpil staan ?
Vraag 5 : Kanhet gewoon mijn maandstonden zijn maar dan alleen een beetje minder fel, want moest die deze tijd krijgen normaal , heb geen last meer van bijwerkingen alleen krampen ..
sorry voor zoveel vragen maar wil gewoon beetje zekerheid hebben , toch al bedankt dat je elke keer zo snel antwoord !!!
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 18:02Vraag 1: Nee
Reageren
Vraag 2: Nee
Vraag 3: Het zal dus een onttrekkingsbloeding zijn door de MAP
Vraag 4: Dat geldt ook voor de noodpil (MAP)
Vraag 5: Die kan ik helaas ook niet beantwoorden