Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lien

Wat is ontrekkingsbloed ?

Graag een antwoordaub ..

Kun je van 2 weken geleden na de map in te nemen nu in innestelingsbloed hebben of is dat te vroeg ? Ik twijfel omdat ik lichte menstruatie heb heel licht roos bloed .. kan dit door de map nog steeds ?

Reageren
    John (moderator)

Een innestelingsbloeding heb je ca 5-9 dagen na de seks

Reageren
    John (moderator)

Het kan een onttrekkingsbloeding zijn van de MAP

Reageren
    X

maar zijn dan nu mijn maandstonden geweest of is het dat niet ?

Reageren
    X

hoe kun je weten of het maandstonden ware. Of ontrekkingsbloeding ? Moet ik mij zorgen maken erover

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden

Reageren
    X

moet ik me zorgen maken met een  ontrekkingsbloeding

Reageren
    X

als ik 2 weken geleden map heb ingenomen kan het toch al zeker niet een innestelingsbloeding zijn..

ik moest ook rond deze tijd normaal mijn menstruatie krijgen dus ik weet niet of het  Ontrekkingsbloeding is of menstruatie moet ik mij zorgen maken? Mijn gevoelige borsten zijn over kheb geen pijn meer, alleen nog beetje in de onderbuik da is het .

Reageren
    X

want ik ging mijn maandstonde zowieso deze week krijgen , was vorige maand hetzelfde alleen nu 3 dagen later ..

Reageren
    X

en ik neem de pil niet , heb alleen 2 weken geleden noodpil ingenomen geen eerdere bloedingen gehad na vandaag pas , normaal is dit wel mijn menstruatie ?

Reageren
    John (moderator)

Die vragen zijn toch echt al beantwoord. Je moet even de berichten van vandaag teruglezen

Reageren
    !

Sorry maar Welke vragen zijn dan beantwoord wil gewoon een beetje zekerheid van iemand die er veel van weet en dat ik me geen zorgen moet maken..

Vraag 1 : moet ik mij zorgen maken over een ontrekkingsbloeding?

Vraag 2 : is het niet al laat voor een ontrekkings bloeding na 2 weken?

Vraag 3 : ik moet rond 14 maart , maandstonden krijgen heb vandaag bloed gehad

Vraag 4 : als ik op internet lees en ik tik ontrekkingsbloeding zie ik alleen dat vrouwen dat hebben die DE PIL nemen en zie ik niks van de noodpil staan ?

Vraag 5 : Kanhet gewoon mijn maandstonden zijn maar dan alleen een beetje minder fel, want moest die deze tijd krijgen normaal , heb geen last meer van bijwerkingen alleen krampen ..

sorry voor zoveel vragen maar wil gewoon beetje zekerheid hebben , toch al bedankt dat je elke keer zo snel antwoord !!!

Reageren
    John (moderator)

Vraag 1: Nee
    Vraag 2: Nee
    Vraag 3: Het zal dus een onttrekkingsbloeding zijn door de MAP
    Vraag 4: Dat geldt ook voor de noodpil (MAP)
    Vraag 5: Die kan ik helaas ook niet beantwoorden

Reageren
Reageer op: Onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.