Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

als iedereen als anoniem reageert wordt het inderdaad wat onoverzichtelijk.

Dat zou kunnen is van toepassing op alle twee de vragen .

De eisprong is in de regel ca. 10-14 dagen voor de menstruatie

John (moderator)

Door stress kan je menstruatie langer uitblijven

Reageren
    Anoniem

maar je kunt toch niet je eisprong al hebben gehad als je menstruatie nog steeds niet hebt ?

Reageren
    Anoniem

& als je de morning after pil hebt gebruikt 2weken geleden kan je vandaag nog altijd symptomen hebben van pijn in onderbruik , krampen in je maag / darmen?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou kunnen

Reageren
    John (moderator)

In principe zou dat kunnen.

Reageren
    Sarah

van welke week heb je zwangerschap symptomen?

Reageren
    Sarah

want ik lees dat de eerste symptomen maagpijn zijn , pijn aan de borsten, krampen, is allemaal heel verwarrend..

Reageren
    Ano

kan iemand aub antwoorden ik heb veel Stress, wat zijn de eerste symptomen en na hoeveel weken word je zwanger ?

Hoe kan je

Reageren
    John (moderator)

In de regel week 6

Reageren
    Ano

oke dankjewel voor je snelle antwoord, dus als je nu maagpijn hebt en krampen en gevoelige borsten wilt niks zeggen

Reageren
    Luna1992

Ik heb  gisteren alleen handwerk gedaan bij een jongen. Nu zit ik niet aan de pil of het spiraal. Hij heeft mij gevingerd. En iets daarvoor heeft hij voorvocht verwijderd met zijn vingers. Is er kans op een zwangerschap. Ik zit op dag 13 van mijn cyclus.  Meer is er niet gebeurt! Moet ik map halen?

Reageren
    Luna1992

Het voor vocht kwam was al ruimschoots voor dat hij gewoon klaar kwam. En er is van te voren niets gebeurt.

Reageren
    John (moderator)

@ Luna

Zo raak je niet zwanger

@Ano

Maagpijn heeft niets met zwangerschap te maken. Eerder met stress

Reageren
    Ano

Oke dankjewel , ik las op internet dat dat een van de eerste symptomen zijn van een zwangerschap ..

Reageren
Reageer op: Onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.