John (moderator)
25 maart 2019 om 20:25Alle vragen zijn beantwoord!!!
.25 maart 2019 om 20:35sorry maar ge zijt heel onduidelijk !!!!
Ik vraag heel vriendelijk 2 keer iets aan jou
gisteren en vandaag en ik krijg heletijd antwoord dat vraag al beantwoord zijn ik vraag dit aan jou :
ALS JE EEN ONTREKINGSBLOEDING KRIJGT IS TOCH ZEKERHEID DAT JE NIET ZWANGER BENT
EN DAN VROEG IK NOG IETS OF DAT NORMAAL IS NA 2 WEKEN PIJN TE HEBBEN AAN BEKKEN ALLETWEE DE KANTEN jij bent de enige die me hierbij kan helpen sorry dat ik zoveel zeur .. ik vind erg vervelend dat je niet altijd antwoord op alle vragen
Reageren.25 maart 2019 om 20:37ik lees op internet dat als je een ontrekkngsbloeding heb gehad dat dat betekent dat je veilig bent en dat je dan geen zorgen meer hoeft te maken. Jij maakt mij erg inde war en je laat mij twijfelen. Eerst zeg je dat na 2 weken dat dat zowieso gezn innesteling kan zijn en nu zeg je iets anders !
Ik wil gwn een duidelijk antwoord van jou omdat je veel weet hierover wat het kan zijn
5 APRIL MAP EN 19 maart BLOEDING geen eerdere bloedingen ! Wat kan het zijn en vandaag pijn aan mijn bekken ik wil gwn zekerheid van jou dan stop ik met zagen maar het lijkt alsof je me niet wilt helpen en alsof ik zaag ..
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 20:40Ik heb alle vragen beantwoord hoor… Ok. nog een keer dan maar
Reageren
Als je een onttrekkingsbloeding krijgt, ben je zeer waarschijnkijk niet zwanger
Na 2 weken zou geen bijwerkingen van de map meer moeten hebbenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 20:43Je kunt na 2 weken geen innesteling meer hebben. Ik heb al eerder gezegd, dat de innesteling 5-9 dagen na de bevruchting plaats vinden zal.
Reageren.25 maart 2019 om 20:46maar je zei zelf tegen mij , dat als ik 4 maart seks heb gehad en 19 maart een bloeding heb gehad dat dat ook veel te laat is voor innestelings..
daarna vroeg ik aan jou als ik me zorgen moest maken om die bloeding wat dan de 19 de was gekomen .. maar hoezo moet ik me zorgen maken dan als da nu een ontrekkngsbloeding was of mijn eigen menstruatie die ik ook die periode moest krijgen .. dan is er toch niks aan de hand ? Ik heb eerder geen bloedingen gehad .
Reageren.25 maart 2019 om 20:48en ik heb ook nergens pijn meer geen pijn onderbuik , geen gevoelige borsten ik jeb geen symptomen meer enige wat ik vandaag heb gekregen is pijn aan mn bekken dat is het voor de rest voel ik me heel goed !en een beetje bruinverlies ..
Reageren.25 maart 2019 om 21:03en de 19 de toen ik bloeding had was dat 4/5 dagen bloed en erna beetje bruin vandaag nog steeds beetje bruin
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 21:29maar je zei zelf tegen mij , dat als ik 4 maart seks heb gehad en 19 maart een bloeding heb gehad dat dat ook veel te laat is voor innestelings..
Dat zeg ik nou toch ook! Je moet wat beter lezen. Ik schreef:
Je kunt na 2 weken geen innesteling meer hebben. Ik heb al eerder gezegd, dat de innesteling 5-9 dagen na de bevruchting plaats vinden zal.
Het bruinverlies is normaal. Dat is nog wat oud bloed dat nu uit de baarmoeder komt
Ik heb ook nergens gezegd dat jij je zorgen moet maken
Reageren.25 maart 2019 om 21:35oke nu ben ik blij dankjewel !!!!!!!!
Nog 1 vraag
ik moet me dus niemeer zorgen maken nu na ontrekingsbloeding ? Wat een opluchting
ReagerenAno27 maart 2019 om 20:02Hoi ik heb een vraagje ,
krijgt elke meid die de MAP Ella one heeft genomen een bloeding ? Of kun je gewoon je menstruatie krijgen op dezelfde dag als vorige maand? Maar dan iets minder hevig ?
xx
Reageren