Zoeken Vraag het forum

Onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Alle vragen zijn beantwoord!!!

.

sorry maar ge zijt heel onduidelijk !!!!

Ik vraag heel vriendelijk 2 keer iets aan jou

gisteren en vandaag en ik krijg heletijd antwoord dat vraag al beantwoord zijn ik vraag dit aan jou :

ALS JE EEN ONTREKINGSBLOEDING KRIJGT IS TOCH ZEKERHEID DAT JE NIET ZWANGER BENT

EN DAN VROEG IK NOG IETS OF DAT NORMAAL IS NA 2 WEKEN PIJN TE HEBBEN AAN BEKKEN ALLETWEE DE KANTEN  jij bent de enige die me hierbij kan helpen sorry dat ik zoveel zeur .. ik vind erg vervelend dat je niet altijd antwoord op alle vragen

Reageren
    .

ik lees op internet dat als je een ontrekkngsbloeding heb gehad dat dat betekent dat je veilig bent en dat je dan geen zorgen meer hoeft te maken. Jij maakt mij erg inde war en je laat mij twijfelen. Eerst zeg je dat na 2 weken dat dat zowieso gezn innesteling kan zijn en nu zeg je iets anders !  

Ik wil gwn een duidelijk antwoord van jou omdat je veel weet hierover wat het kan zijn

5 APRIL MAP EN 19 maart BLOEDING geen eerdere bloedingen ! Wat kan het zijn en vandaag pijn aan mijn bekken ik wil gwn zekerheid van jou dan stop ik met zagen maar het lijkt alsof je me niet wilt helpen en alsof ik zaag .. 

Reageren
    John (moderator)

Ik heb alle vragen beantwoord hoor… Ok. nog een keer dan maar
    Als je een onttrekkingsbloeding krijgt, ben je zeer waarschijnkijk niet zwanger
    Na 2 weken zou geen bijwerkingen van de map meer moeten hebben

Reageren
    John (moderator)

Je kunt na 2 weken geen innesteling meer hebben. Ik heb al eerder gezegd, dat de innesteling 5-9 dagen na de bevruchting plaats vinden zal.

Reageren
    .

maar je zei zelf tegen mij , dat als ik 4 maart seks heb gehad en 19 maart een bloeding heb gehad dat dat ook veel te laat is voor innestelings..

daarna vroeg ik aan jou als ik me zorgen moest maken om die bloeding wat dan de 19 de was gekomen .. maar hoezo moet ik me zorgen maken dan als da nu een ontrekkngsbloeding was of mijn eigen menstruatie die ik ook die periode moest krijgen .. dan is er toch niks aan de hand ? Ik heb eerder geen bloedingen gehad .

Reageren
    .

en ik heb ook nergens pijn meer geen pijn onderbuik , geen gevoelige borsten ik jeb geen symptomen meer enige wat ik vandaag heb gekregen is pijn aan mn bekken dat is het voor de rest voel ik me heel goed !en een beetje bruinverlies ..

Reageren
    .

en de 19 de toen ik bloeding had was dat 4/5 dagen bloed en erna beetje bruin vandaag nog steeds beetje bruin

Reageren
    John (moderator)

maar je zei zelf tegen mij , dat als ik 4 maart seks heb gehad en 19 maart een bloeding heb gehad dat dat ook veel te laat is voor innestelings..

Dat zeg ik nou toch ook!  Je moet wat beter lezen. Ik schreef:

Je kunt na 2 weken geen innesteling meer hebben. Ik heb al eerder gezegd, dat de innesteling 5-9 dagen na de bevruchting plaats vinden zal.

Het bruinverlies is normaal. Dat is nog wat oud bloed dat nu uit de baarmoeder komt

Ik heb ook nergens gezegd dat jij je zorgen  moet maken

Reageren
    .

oke nu ben ik blij dankjewel !!!!!!!!

Nog 1 vraag

ik moet me dus niemeer zorgen maken nu na ontrekingsbloeding ? Wat een opluchting

Reageren
    Ano

Hoi ik heb een vraagje ,

krijgt elke meid die de MAP Ella one heeft genomen een bloeding ? Of kun je gewoon je menstruatie krijgen op dezelfde dag als vorige maand? Maar dan iets minder hevig ?

xx

Reageren
Reageer op: Onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.