Zoeken Vraag het forum

Zwanger door vingeren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn vriendin is al een aantal weken te laat met haar menstruatie. Nu is het zo dat ik haar wel eens vinger maar dan zijn mijn vingers altijd droog. Is er een aanleiding om me zorgen te maken of ze nu zwanger is?

ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op heeft want er zijn veel verschillende gedachtes over dit onderwerp.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Van vingeren kan ze niet zwanger raken. Sperma komt niet uit je vingers. Heeft ze normaal wel altijd een regelmatige menstruatie die altijd precies op tijd komt?

Reageren
    Anoniem

Ja normaal wel, maar ze loopt nu al een week of vier achter en maak me toch wel zorgen. Maar zelf raak ik me piemel alleen aan als ik m terug in mijn broek doe en dan niet bovenaan dus de kans dat er sperma aan mijn vingers zat is niet heel erg groot

Reageren
    John (moderator)

Je schreef dat je vinders droog waren. Dus zat er geen sperma aan. Sperma is niet droog. Stress kan er ook voor zorgen dat een menstruatie later is of uitblijft. Het lijkt erop dat ze een menstruatie heeft overgeslagen. Hoe oud is ze?

Reageren
    Anoniem

Ze heeft net een zwanerschaps test laten doen en dat bleek negatief dat betekent dat ze niet zwanger is. toch bedankt voor de info tandor.

Reageren
    John (moderator)

Nou kunnen jullie tenminste weer rustig slapen…  😉

Reageren
    Anoniem

Gelukkig wel, heb afgelopen nscht geen oog dicht gedaan….

Maar het is wel zeker een opluchting

Reageren
Reageer op: Zwanger door vingeren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.