- Anoniem7 januari 2017 om 11:22
Mijn vriendin is al een aantal weken te laat met haar menstruatie. Nu is het zo dat ik haar wel eens vinger maar dan zijn mijn vingers altijd droog. Is er een aanleiding om me zorgen te maken of ze nu zwanger is?
ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op heeft want er zijn veel verschillende gedachtes over dit onderwerp.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 13:47Van vingeren kan ze niet zwanger raken. Sperma komt niet uit je vingers. Heeft ze normaal wel altijd een regelmatige menstruatie die altijd precies op tijd komt?
ReagerenAnoniem7 januari 2017 om 13:51Ja normaal wel, maar ze loopt nu al een week of vier achter en maak me toch wel zorgen. Maar zelf raak ik me piemel alleen aan als ik m terug in mijn broek doe en dan niet bovenaan dus de kans dat er sperma aan mijn vingers zat is niet heel erg groot
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 14:48Je schreef dat je vinders droog waren. Dus zat er geen sperma aan. Sperma is niet droog. Stress kan er ook voor zorgen dat een menstruatie later is of uitblijft. Het lijkt erop dat ze een menstruatie heeft overgeslagen. Hoe oud is ze?
ReagerenAnoniem7 januari 2017 om 16:27Ze heeft net een zwanerschaps test laten doen en dat bleek negatief dat betekent dat ze niet zwanger is. toch bedankt voor de info tandor.
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 17:05Nou kunnen jullie tenminste weer rustig slapen…  😉
ReagerenAnoniem7 januari 2017 om 18:21Gelukkig wel, heb afgelopen nscht geen oog dicht gedaan….
Maar het is wel zeker een opluchting
Reageren