Zoeken Vraag het forum

Zwanger door vingeren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DarrylJ

Dag allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik samen met mijn vriendinnetje aan voorspel gedaan.

Zij heeft mij afgetrokken en ik heb zelf ook aan mijn lul gezeten, deze was wat vochtig (zaadvocht of onbewust klaargekomen), daarna heb ik haar en zij zichzelf gevingerd. Beide hebben we onze handen niet gewassen of dergelijk, is het nu mogelijk dat zij zwanger is?

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als jij of zij vers sperma aan de vingers had kan ze daardoor wel zwanger raken.

Ik neem toch aan dat je het gemerkt zou hebben als je klaar was gekomen en een zaadlozing zou hebben gehad..
    Het zou dus ook voorvocht geweest kunnen zijn. Daar raak je niet zwanger van.

Reageren
    DarrylJ

Ik denk ook voorvocht, want direct na het vingeren kreeg ze mijn penis wel weer stijf en heeft ze me ook gepijpt.

Het stijf krijgen van de penis vlak na een zaadlozing is onmogelijk, toch?

Dus: als er voorvocht aan mijn / haar vingers zat, is dat niet schadelijk?

Reageren
    John (moderator)

[quote]Het stijf krijgen van de penis vlak na een zaadlozing is onmogelijk, toch?[/quote]Nou, dat is niet helemaal zo hoor. Dat kan wel….

Van voorvocht raak je niet zwanger.
    Maar ik mag toch aannemen dat je dat gevoeld zou hebben als een orgasme en een zaadlozing zou hebben gehad. Bovendien ziet sperma er toch anders uit dan voorvocht.
    Hoe oud zijn jullie?

Reageren
    DarrylJ

Oh, oke.

Ja ik heb niet echt iets gevoeld, dat zou ook kunnen komen omdat we beide gewoon opgewonden waren. Het was een hele kleine vochtige plek in mijn onderbroek bij mijn eikel. Het zag er ook eerder uit dan vocht ipv sperma.

Verder heb ik geen vieze plekken in de binnenkant van mijn onderbroek gevonden, dus als het zaadvocht zou zijn, is het gewoon opgedroogd. Wat volkomen normaal zou zijn.

Want als je zou klaarkomen met je onderbroek aan, dan zou je dat toch gewoon zien aan de binnenkant?

Reageren
    John (moderator)

Als je zou zijn klaargekomen met je onderbroek aan had wel iets meer dan een klein vochtig plekje gehad. Je zult toch wel ooit eerder een zaadlozing gehad?

Reageren
    DarrylJ

Uiteraard, haha!

Maar wat is nu handig: wachten tot zij ongesteld zou moeten worden?

Reageren
    John (moderator)

Ja, iets anders zit er sowieso niet op. Voor eventuele andere maatregelen zijn jullie toch al te laat.

Maar ik denk dat je je daar maar verder geen zorgen over moet maken. Van voorvocht raak je niet zwanger en een zaadlozing heb je niet gehad voor het vingeren althans.

Reageren
    DarrylJ

Oké, ontzettend bedankt! Vanaf nu zal ik het in de gaten houden, zodat ik deze stress ook niet meer hoef te hebben.

Dank!

Reageren
    Mem

Hallo ik heb een vraag aan u.
    Ik ben vreemd gegaan met een vrouw. We hebben zonder condoom gedaan en ik ben klaargekomen op haar vagina en daarna heb ik met handdoek geveegt. En daarna heb ik met mijn handen ook geveegt. Daarna heb ik gemastubeerd. Volgende dag heb ik ook sex gehad zonder condoom daar heb ik na het klaarkomen heb ik gelijk op de handdoek gedaan. Heb ik mijn handen gewassen daarna heb ik haar gemastubeerd. Kan zij zwanger worden. Dit was mijn vraag bedankt ervoor

Reageren
    John (moderator)

Ze kan zwanger raken als er sperma in haar vagina terecht is gekomen.

Reageren
    Mem

Ik had met handdoek goed geveegt op de vagina en mijn handen ook en daarna gemastubereerd
    Bedankt voor de info

Reageren
Reageer op: Zwanger door vingeren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.