- Anoniem4 juni 2016 om 16:05
7 Mei heeft een meisje mij afgetrokken daarna raakte ik mijn penis en vingerde haar niet echt meer strelen, zij is gisteren (3 Juni) ongesteld geworden, ze had alles, buikkrampen zoals altijd etc. alles verliep en verloopt zoals altijd en normaal. Nu vraag ik mij af is er nog een kans dat ze zwanger raakt, of dat als zij zich een keer vingert en er nog iets sperma van toen (7 Mei) bij haar vagina zit dat ze dat dan doordrukt, of is dit onmogelijk ? Is er uberhaüpt nog een kans dat ze zwanger raakt ?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juni 2016 om 17:13Hoe vaak denk je dat haar handen gewassen zou hebben vanaf 7 mei tot nu? En ik neem aan dat zo ook regelmatig doucht….. Sperma leeft buiten het lichaam maar enkele minuten.
Reageren
Ze kan onmogelijk nog zwanger raken van toen……Anoniem5 juni 2016 om 09:23yes, bedankt voor de bevestiging !
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 15:55Beste Tandor,
Ik vroeg mij toch nog even af hoe je dit 100% zeker weet, en waar je dit op basseert ? Ik heb het toch nog af en toe in mijn hoofd.
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 16:52De levensduur van sperma in verschillende fases is wetenschappelijk onderzocht.
de levensduur van sperma is buiten het lichaam van de man hooguit enkele minuten. In het lichaam van de vrouw kan dat tot maximaal 7 dagen zijn. Sperma kan niet tegen water. Dat is dodelijk voor sperma.
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 17:18Maar ik bedoel, : Als het wel in haar zit maar als ze zichzelf vingert dat ze dat doordrukt. Bent U trouwens dokter geweest ?
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 17:27[quote]Als het wel in haar zit maar als ze zichzelf vingert dat ze dat doordrukt.[/quote] Ik denk dat je toch een wat vreemde voorstelling hebt van zwanger raken.
Als er “vers” sperma in de vagina komt, omdat er sperma aan de vingers zit bijvoorbeeld, kan ze daardoor zwanger raken. Als er sperma buiten de vagina zit is dat binnen enkele minuten dood.
Ik ben geen arts, maar wel medisch geschoold en opgeleid.
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 18:26Hahahah, sorry, heb er inderdaad weinig verstand van, dus U weet 100% zeker en dus de kans 0 is dat ze nog zwanger kan raken, en ik mij dus geen zorgen hoef te maken ?
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 19:11Ik was er zelf natuurlijk niet bij…maar uit wat je verteld hebt kan ze echt niet zwanger raken
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 19:18Precies op die manier is het gegaan, en als je ongesteld bent kan het toch sowieso niet ? En ze is ook niet misselijk en duizelig niks van dat alles. Maar kan het niet zo zijn dat het nog moet inwerken ? Of is die periode daar te lang voor ?
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 19:36Er is niks wat moet inwerken…..
ReagerenAnoniem6 juni 2016 om 20:28Kort gezegd : Ik heb hier geen verstand van ? En op de manier waarop ik het heb uitgelegd kan het niet ? Dus dat doordruk verhaal moet ik uit mijn hoofd zetten want dat kan niet ? Wat moet ik nog veel leren.
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2016 om 21:01Er valt echt niet door te drukken…
Reageren
Ze kan zo echt niet zwanger raken.Anoniem7 juni 2016 om 06:22Hartelijk Bedankt voor het snelle reageren !
Reageren