Zoeken Vraag het forum

zwanger door vingeren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jan

Staat al wel meer hierover op de site maar toch nog maar keer vragen. Mijn vriendin heeft zichzelf gevingert nadat ze mij getrokken heeft (met happy end). Ze is in tussen wel naar huis gegaan en heeft daar ff wat gedronken maar niet haar handen gewassen er zit 5 of 10 min tussen denk eerder 10. nu is ze bang dat ze zwanger is.

Is hier überhaupt kans op?

33 reacties
    Reageren
    asdf

Heeft ze zich na die 5-10minuten gevingerd met sperma op haar handen? Dan is de kans heeeeeeel klein dan ze zwanger is. Als ze het meteen nadat er sperma op haar handen had heeft gedaan dan is de kans best groot.

Reageren
    jan

Nee pas 5 a 10 min later het was al droog, en tussendoor ook nog gewoon voorwerpen aangeraakt deur fiets glas drinken,

Maar er is dus wel een kans dan?

Reageren
    Emma

Nou, denk niet dat je zo snel zwanger raakt hoor. Maar als jullie al wel seksuele handelingen verrichten, waarom is zij dan niet aan de pil? Wanneer moet ze weer ongesteld worden?

Emma

Reageren
    jan

Tjah hier nooit op gerekend natuurlijk! En ze moet het over een week worden wel rond de eisprong gebeurt dus. Maar kan zaad een fietstocht van 5 min op je hand overleven?

Het lijkt mij zo onwaarschijnlijk

Reageren
    jan

niemand die wat meer zekerheid of info kan geven

Reageren
    Tara

Hai Jan, maak je niet ongerust. Die handen waren allang droog door het fietsen en de andere handelingen. Maar zo zie je maar hoe snel je in de stress kan schieten ondanks alle seksuele voorlichting! Heb je nog andere vragen? Stel ze gerust…
    Groetjes

Reageren
    Martijn

Hallo ik heb gister mijn vriendin anaal genomen en gevingerd terwijl ze daarvoor mij heeft gemasturbeerd met sperma op haar handen. Nou denk ik dat ze zwanger is kan dit ?

Groeten Martijn

Reageren
    Lana

Door anale seks raak je niet zwanger hoor…

Reageren
    ongerust iemand

ik heb mijn vriendin ook gevingerd en zij mij afgetrokken. ondertussen ben ik (terwijl wij stonden) klaargekomen op haar buik. er is een druppel vocht naar beneden gedropen. Kan het zijn dat ze zwanger zou kunnen worden daarvan? het is rond haar ovulatie gebeurd vandaar. HELP ME 🙁

Reageren
    Lars

Hoi tara , mijn vriendin en ik hebben al even een relatie , en we hebben nog nooit seks gehad ofzo … maar onlangs zat je met haar hand in mijn broek en ik ga een erectie,er is waarschijnlijk dus wat voorvocht aan haag vingers gekomen,maar ik ben niet klaargekomen !! We zijn daarna even gaan fietsen naar haar thuis en dan hebben we nog wat geknuffeld … haar handen zijn dus aan mijn pull gekomen enzo… ze heeft haar handen niet gewassen voordat ze naar wc ging … en dat was 20-30 minuten nadat ze in mijn broek zat … is er een kans dat ze zwanger is ?? ps ze heeft zich niet gevingerd !!
    groetjes ??

Reageren
    Tara

@Lars, en is ze ongesteld geworden?

Reageren
    Mike

Mensen het is zo als ze binnen tot 2 minuten geleden klaargekomen bent op je vriendins hand en zij vingert dan is de kans heel groot maar daarna is de kans kleiner dan miniscuul dus maak je geen zorgen

Reageren
    lars

@tara, ja

Reageren
    Anoniem

Hallo.

Ik heb een tijdje terug wat onveilig sex gehad ook wist ik niet echt of het fout ging dus ook onveilig was. Toch had mijn vriendin een MAP gehad. Ze is een weekje terug ongesteld geworden en ze was niet overtijd, gewoon op het moment dat ze ongesteld horde te zijn. Is er een kans dat ze nog zwanger is?

Reageren
Reageer op: zwanger door vingeren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.