- Anoniem13 juni 2014 om 18:23
Hallo!
Ik hoop dat iemand van jullie ook dezelfde probleem heeft en mij helpen kan 🙂Dus ik ben nu 19 en ik heb problemen ermee teksten, mensen etc te verstaan.. Hoeveel ik ook probeer het te snappen ma het lukt mij niet.Ook bijvoorbeeld als ik aant lezen ben, ik lees elke woord maar als ik klaar met lezen ben dan snap ik niet wat ik juist gelezen had.En als iemand aant praten is dan gaat mijn aandacht vaak op iets anderen, bv ik kijk hoe zijn mond beweegt enzo.
Ik zit meestal thuis want hier voel ik mij het best.
Ik heb het moeilijk met mensen te praten, ik snap vaak gewoon niet over wat ze bezig zijn, en er zijn vaak misverstanden.
Ik vind dat ik geen fantasie in mijn hoofd heb, als ik bv oefeningen doe, ik lees en kijk op die opdracht maar ik snap het gewoon niet ookal heb ik juist the theorie gelezen, dan kan ik niets invullen, en schrijf af van oplossingen.Sorry voor mijn nederlands, ik ben hier niet zo lang, ookal heb ik een zwakke nederlands(theorie, maar iedereen zegt da ik het heel goed spreek), heb ik ook zo probleme in mijn eigen moedertaal(altijd gehad)!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 juni 2014 om 18:26Je klachten lijken op dyslexie.
Reageren
Ga eens naar je huisarts en bespreek dit.