Zoeken Vraag het forum

Angsten 2

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • R22

Maar een bestaande moedervlek wordt dus sowieso eigenlijk bijna nooit of zelfs nooit kwaadaardig?

John (moderator)

Geen zorgen over maken

Reageren
    Aliss

John moet ik me zorgen maken om mijn moedervlekje? Of moet ik het laten rusten

Reageren
    Ano

Alias als je er zorgen om maakt moet je toch gewoon naar huisarts

Reageren
    Alias

Ik kan er niet heen die hebben 2 weken vakantie en ik ben al tevaak geweest. Skinvision gaf aan laag risico.

Reageren
    Alias

ik wil alleen weten of ik me zorgen moet maken of niet ?

Reageren
    Alias
    Alias

Ik kan gewoon niet 2/3 weken in spanning leven tot de huisarts er weer is.

Reageren
    Alias

Hij is klein en donker doordat die zo klein is lijkt die zwart.

Reageren
    Alias

Ik kan niet van me kerst genieten door dat moedervlekje. Skinvison gaf aan laag risico. Moet ik dit erbij laten?

Reageren
    Alias

John ik weet dat u niks mag oordelen. Maar kunt u me alleen zeggen of ik het moet laten en skinvison kan vertrouwen

Reageren
    John (moderator)

Ik heb al meerdere uitgelegd: ik kan niets zeggen over moedervlekken

Reageren
    John (moderator)

Je hebt toch een verslag gehad van skinvision?? Wat wil je dan nou nog van mij? Laat het toch eens een keer rusten

Reageren
    Alias

Oke dankje dan vertrouw ik op skinvision en laat ik het los.

Reageren
    R22

Hoi John, ik hoop dat u mooie kerstdagen heeft.
    Ik heb nog een vraag over die pijn tussen het midden en linksonder van de linkerborst waar het hart zit, waar ik het de afgelopen keer over had. Die duidelijk van ‘binnenuit’ komt zegmaar. U dacht dat het wellicht een spier kon zijn, maar hoe lang kan dat duren? Het is namelijk heel gek dat ik het maar heel af en toe plots een paar seconden heb op een dag. En de ene keer wat vervelender dan de andere.

Reageren
Reageer op: Angsten 2
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.