- R2214 juni 2025 om 18:10
Dus door te denken van ‘ik ruik minder’ kun je letterlijk echt het idee hebben minder te ruiken en het ook echt zo voelen?
John (moderator)
14 juni 2025 om 18:55klopt
ReagerenR2214 juni 2025 om 19:10Ik heb trouwens voor aankomende week een bel afspraak met de Huisarts gemaakt om even te praten over de angsten en dat ik daar toch meer hulp voor wil.
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2025 om 20:16lijkt me idd verstandig om te doen
ReagerenR2225 juni 2025 om 22:19Ik heb de afgelopen weken iets nieuws geleerd over de angst voor het slecht slapen en wanneer het vooral gebeurd: Het gebeurd voornamelijk als ik iets voor n ander wil doen. Bijvoorbeeld ik ben vaak degene met een rijbewijs en als ik dan naar een concert ga dan voel ik me verantwoordelijk voor mn vrienden. Met werk hetzelfde: Als ik vroeg moet werken voel ik me verantwoordelijk. En dat maakt dus dat ik mezelf druk opleg en daardoor niet kan slapen, ongeacht wat anderen zeggen dat het niet erg is etc. Ik kan die druk om een of andere manier ook niet bij mezelf wegkrijgen.
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2025 om 00:55Dat is dan toch iets om met de psycholoog te bespreken.
ReagerenR2226 juni 2025 om 06:43Heb ook nog contact gehad met de HA over de toename van de angsten de laatste tijd, maar die gaf aan dat ik dit het beste met de POH kon bespreken want dit zou mogelijk ook nog bij de POH kunnen…
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2025 om 11:28Tja…
Reageren
Je kunt het proberen, maar gezien de forse toename weet ik niet zeker af dat voldoende zal zijnR2210 juli 2025 om 21:35Ik had dus een jaar lang ofzo die bijbalcyste, maar ik voel m ineens niet meer? Kan zo’n cyste vanzelf ineens weggaan?
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2025 om 22:20Ja dat zou kunnen
ReagerenR2223 juli 2025 om 15:08Ik heb sinds een paar maanden (toen merkte ik het op, zeg n maand of 4-5 geleden) allemaal lichtrode puntjes op mijn armen. Links zijn het er meer dan rechts, rechts echt maar een paar. Maar ik ben heel stom geweest en ging Googlen ondanks mn angststoornis en toen kwam ik bij petechien ofzoiets uit en nu ben ik dus bang.. bijgevoegd n foto. Wat is dit?
ReagerenR2223 juli 2025 om 15:17Foto komt niet door en links naar externe sites kan ik ook niet plaatsen… kan ik de foto evt mailen?
ReagerenR2223 juli 2025 om 15:47Suus27 juli 2025 om 11:40Hoi,
Reageren
Ik heb een mail gestuurd via het contact formulier van de website met de vraag of mijn topics verwijderd kunnen worden.
Daarin staan zoveel dingen die ik met John heb gedeeld, die hoeven van mij niet meer hier inzichtelijk te blijven nu hij er niet meer is.
Ik heb ze naar mezelf gemaild, in de hoop dat ze daarmee voor mijzelf wel blijven bestaan.
Dit is geen opwelling geweest, vlak voor bekend werd gemaakt dat John was overleden, had ik hem een mail gestuurd dat ik zijn aanwezig al een paar dagen had gemist en had gezien dat er nu iemand anders moderator was.
In die mail heb ik hem gevraagd of hij mij zou willen laten weten of alles ok met hem was en of hij nog aan het forum verbonden was.
En dat als hij “ingeruild” zou zijn als moderator, ik het forum voor mezelf ook af zou sluiten wat mijn topic betreft.
Dat doe ik dan nu dus ook.
Ik blijf wel meelezen en reageer misschien nog eens ergens op, maar kijk eerst even de kat uit de boom hoe het verder gaat en wat voor gevoel mij dat geeft.
Dan weet je even dat mijn topic “uit de lucht” is, als mijn verzoek wordt opgevolgd.R2228 juli 2025 om 23:15Ah bedankt voor het laten weten! Ik ben nog aan het bedenken wat ik doe.. Als het forum echt wel actief blijft (en ik denk dat daar meerdere moderators voor nodig zijn) dan wil ik hier nog wel blijven denk ik, gezien dit forum al jarenlang een houvast is. Maar of het nog een houvast blijft zonder John… dat is de vraag… ik zie nu al dat er op lang niet alles gereageerd meer wordt dus ja..
Reageren