- Anoniem13 maart 2016 om 12:30
Hoi, ben een jongen van 24 jaar en heb sinds een jaar vage klachten in beide ellebogen, knieeen en liesregio. Deze vage klachten doen niet eens pijn, maar weerhouden me wel van sporten gezien ik bang ben dat het erger wordt en onomkeerbare pijn wordt! Van de lies een echografie gemaakt waar niets op te zien was, knieeen (vooral iets er onder) zou komen volgens de dokter wegens de overpronatie van m’n voeten, waar ik dan ook zooltjes voor krijg. Ellebogen zou volgens de fysio komen door m’n schouderinstabiliteit (wat uitstraling geeft naar de ellebogen). Zou dit allemaal geen beginnende slijtage oid kunnen zijn?(Heb laatste 3 jaar lichamelijk zwaar werk verricht, waar het allemaal mee is begonnen, nu na 2 maanden rust geen progressie) Of geeft dat in tegenstelling tot mijn vage klachten veel meer pijn? Als ik stil zit zijn de klachten nihil. Zou uiteraard gewoon met de voetstand te maken kunnen hebben maar ben benieuwd hoe anderen er over denken.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 15:15Met 24 jaar en na 3 jaar zwaar lichamelijk werk ontstaat er echt geen slijtage. Bovendien zou je daar pijnklachten van moeten hebben.
Reageren