Zoeken Vraag het forum

Al maanden last van onregelmatige pijn!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Zoals beschreven heb ik al maanden last van onregelmatige pijn, met name in beide voeten, beide polsen en mijn linkerheup met uitstralingen naar mijn rug.

Vorig jaar heb ik de diagnose cubitaal tunnelsyndroom gekregen. Last van mijn rechter elleboog met uitstralende pijn naar mijn onderarm en hand, tintelingen in mijn ringvinger en pink en krachtverlies in mijn pink. De kracht in mijn pink heb ik nog steeds niet terug, ondanks hulp van de fysio. Het heeft overigens anderhalf jaar geduurd voordat de huisarts me eindelijk serieus nam.
    Ik denk niet dat dit veel te maken heeft met mijn recente klachten, maar een stukje achtergrondinformatie leek me wel handig.

De onregelmatige pijn begon allemaal in de zomervakantie van 2015. Tijdens het lopen kreeg ik ineens een soort stekende pijn in mijn voet. Ik weet zeker dat ik niet door mijn enkel ben gegaan en er lagen ook geen stenen op het pad. Na een paar dagen was de pijn nog niet over en zelfs zo heftig geworden dat ik ’s nachts wakker werd van elke kleine beweging die ik maakte met mijn voet. De aangedane voet was ook dikker, maar niet rood of warm. Na ongeveer 3 weken was de pijn eindelijk zo goed als over.
    Enkele weken later kreeg ik weer een zelfde soort pijn, maar dan in mijn andere voet. Deze duurde gelukkig maar een paar dagen en was overigens wel even heftig. Niet veel later kreeg ik weer dezelfde pijn maar dan in mijn pols… en ook mijn andere pols was daarna aan de beurt.
    Sinds een maand heb ik deze pijn ook in mijn linkerheup. Ik ben eigenlijk nooit een aansteller geweest, maar dit is niet meer normaal. Elke ochtend voordat ik m’n bed uit ga, is het de vraag welk lichaamsdeel er die dag eventueel pijn gaat doen.

De afgelopen tijd ben ik meerdere keren naar de huisarts geweest, maar deze neemt mij weer niet serieus.
    Er zijn foto’s gemaakt van mijn voet waar het mee begon, maar hier was niks aan te zien.
    Verder stuurt de huisarts me altijd weg met het simpele antwoord ‘Ibuprofen’. Na dit vaak te hebben geslikt weet ik echt wel dat die Ibuprofen niks helpt…
    Woensdag heb ik een afspraak bij de huisarts en op dit moment heb ik de pijn in mijn rechtervoet, dus ik hoop dat hij me nu wel serieus neemt.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik een normaal lichaamsgewicht heb en regelmatig naar de sportschool ga. In de sportschool overbelast ik mijn lichaam niet!

Is er misschien iemand die deze klachten herkent? want ik begin echt een beetje radeloos te worden…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je wat assertiever moet zijn bij de huisarts.
    Vraag gewoon een verwijzing naar de orthopeed…laat je niet gewoon wegsturen..
    Als de huisarts niet precies weet wat je hebt en er geen oplossing voor heeft moet hij/zij je doorsturen. Heel simpel.

Reageren
Reageer op: Al maanden last van onregelmatige pijn!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.