- Anoniem16 januari 2016 om 12:11
Ik ben deze week betrokken geweest bij een auto ongeval waarbij iemand met een redelijke snelheid op de achterkant van de wagen gereden is.
Direct na het ongeluk had ik veel pijn in mijn rug. Zowat het midden van mijn rug. Ik had ook het gevoel dat mijn hele rug geblokkeerd was. Kortom het voelde niet goed aan.
Toen na wat wachten de politie en ziekenwagen aankwam ben ik zelf kunnen uitstappen en begon de pijn te beteren.
Uiteindelijk is de pijn in mijn rug volledig verdwenen en heb ik nu op de plek zelf soms heel lichte last en af en toe wat lage rugpijn.
In het ziekenhuis dachten ze aan mijn schouder en hebben ze een foto van mijn schouderblad en ribben genomen maar hier was niets op te zien.
Ik heb dan zware spierpijn gekregen achteraf waarvan de meeste beter is na een paar dagen buiten een spier in mijn nek en de lichte pijn in mijn rug die af en toe terug komt.
Op zich lijkt het goed maar ik blijf me zorgen maken over mijn rug omdat de pijn die ik initieel na het ongeluk voelde echt niet goed voelde.
Ik vroeg me af of ik gerust mag zijn dat er niets mis is omdat de pijn weg is buiten wat lichte last of niet?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 januari 2016 om 13:03In principe wel.
Reageren
Als er echt iets mis zou zijn, zou de pijn blijven aanhouden. Je hebt natuurlijk wel wat kneuzingen opgelopen, maar die klachten zouden moeten verdwijnen. je kunt er wel nog even last van hebben.
Als je er ongerust over bent, kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts gaanAnoniem16 januari 2016 om 14:07Ben zelf op de fiets aangereden door een auto dus wel anders. Heb al meer dan een jaar fysiotherapie om mijn rug en bekken eerst recht te zetten en los te maken en nu om het stabiel te houden. Hij combineert het met osteopathie, wat een meerwaarde kan hebben. Je zou ook eens in die richting kunnen denken. Geen pijn meer hoeft niet direct te zeggen dat alles goed zit. Als je rug vast zit hoef je niet zozeer pijn te voelen.
ReagerenAnoniem17 januari 2016 om 10:13Ik denk dat ik morgen eens terug ga naar de dokter. Mijn rug begint nu terug meer pijn te doen.
Een zeurende pijn die ik vaker voel en af en toe een stekende pijn.
Het lijkt erger te worden tijdebs de dag en de enige moment dat ik niet zo veel last heb is als ik op mijn rug lig
Ik heb hiervoor nooit echt last gehad van mijn rug buiten als ik echt lang moet rechtstaan ofzo.
Reageren