- Ashley19 mei 2018 om 00:34
Ik heb een jaar geleden een ski ongeval gehad en er werd mij verteld dat mijn rug zwaar gekneusd was. Na vele fysio en therapeutbezoeken hielp niks tegen de pijn. Uiteindelijk bleek uit nieuwe röntgenfoto’s dat mijn rug wel gebroken was. Er is nu nog sprake van hoogteverschil tussen 2 wervels (T). De orthopeed zei echter dat de pijn in mijn rug niet daardoor kan komen omdat de breuk genezen is en hoogteverschil geen pijn op zou kunnen leveren. Ook heb ik een MRI gehad waarop alles oké is. Wel heb ik nog elke dag vreselijk last van mijn rug. Bij lang zitten, wakker worden of na inspanning het meeste. Ook heb ik soms pijnscheuten en steken die voelen als de pijn van het ongeval. De fysio heeft mijn rugspieren weer sterk gemakt dus dat kan de oorzaak van de pijn niet zijn. Ook heb ik caesar therapie gehad voor mijn houding dus die is ook in orde. Ik ben nu ten einde raad en wil absoluut niet verder leen met pijn. De orthopeed zegt dat dit niet mijn hele leven hoeft te duren, maar wanneer het wel overgaat en wat de oorzaak is weet hij ook niet. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!