Zoeken Vraag het forum

1 jaar na ongeval nog steeds erge rugklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ashley

Ik heb een jaar geleden een ski ongeval gehad en er werd mij verteld dat mijn rug zwaar gekneusd was. Na vele fysio en therapeutbezoeken hielp niks tegen de pijn. Uiteindelijk bleek uit nieuwe röntgenfoto’s dat mijn rug wel gebroken was. Er is nu nog sprake van hoogteverschil tussen 2 wervels (T). De orthopeed zei echter dat de pijn in mijn rug niet daardoor kan komen omdat de breuk genezen is en hoogteverschil geen pijn op zou kunnen leveren. Ook heb ik een MRI gehad waarop alles oké is. Wel heb ik nog elke dag vreselijk last van mijn rug. Bij lang zitten, wakker worden of na inspanning het meeste. Ook heb ik soms pijnscheuten en steken die voelen als de pijn van het ongeval. De fysio heeft mijn rugspieren weer sterk gemakt dus dat kan de oorzaak van de pijn niet zijn. Ook heb ik caesar therapie gehad voor mijn houding dus die is ook in orde. Ik ben nu ten einde raad en wil absoluut niet verder leen met pijn. De orthopeed zegt dat dit niet mijn hele leven hoeft te duren, maar wanneer het wel overgaat en wat de oorzaak is weet hij ook niet. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!

Reageer op: 1 jaar na ongeval nog steeds erge rugklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.