- Anoniem20 november 2014 om 14:36
Hi, ik heb al een lange tijd om precies te zijn 3 jaar last van rugklachten. Ik ben een keer wezen zwemmen en ben van een glijbaan geweest waar iets uit stak dat over mijn rug is gekomen vervolgens had ik een grote wond met bloed en vocht dat er uit kwam. ik ben toen naar de huisarts geweest en die heeft me verteld dat het wel over ging en dat is ook gebeurd de wond is weg maar ik heb nog altijd veel pijn aan mijn rug. Ik weet niet zeker of de pijn komt door het ongeval wat ik gehad heb maar zelf geloof ik van wel. ik ben in de 3 jaar dat ik pijn heb meerdere keren weer naar de huisarts geweest en heb ook foto’s laten maken van mijn rug waar ze in het ziekenhuis niks op konden vinden. De dokter heeft me medicijnen voorgeschreven dat wel de pijn verzacht maar waar ik ook moe van word. Ook heeft de dokter me aangeraden in beweging te blijven omdat ik volgens hem stijve spieren had nu ben ik 20 jaar en werk als kok dus krijg op mijn werk beweging genoeg maar zodra ik teveel beweging heb of teveel sta neemt de pijn enorm toe en hou ik het maar amper vol. zelf heb ik natuurlijk zijn raad wel opgevolgd en ben ook wat lichte oefeningen gaan doen en wat sporten voor mezelf maar dat maakt alles nog erger. Ik vroeg me af of iemand hier ook ervaring mee heeft of iets weet wat ik kan doen of wat het kan zijn want het zit me enorm dwars ik zou niet mijn hele leven kunnen werken met de pijn die ik heb en wil natuurlijk gewoon vooruit kunnen kijken op mijn jonge leeftijd.
please help me Question Question
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 november 2014 om 16:12Het is mogelijk dat er een zenuw is beschadigd door de verwonding die nu de klachten veroorzaakt. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de neuroloog.
Reageren