- Rm.14 maart 2018 om 16:03
hoi ik ben 14 jaar en heb vanmiddag een autoongeluk gehad samen met mijn moeder. Er kwam politie en ambulance bij. Ik gaf veel pijnklachten aan mijn rug en nek aan. Ze deden onderzoek en jahoor, het was verdacht en ik moest mee in de ambulance. Nu eenmaal in het ziekenhuis heel veel onderzoeken. Ik ben er gewoon moe door geworden, maar nee slapen is geen tijd voor. Ik lig nog in van die oranje blokken en mag niet bewegen. Weet iemand wat het ergst zou kunnen zijn dat ik eraan over heb gehouden, aangezien ik fanatiek topvoetballer ben, en dit zo snel mogelijk weer op wil pakken. ( ik begrijp dat ik het de rust moet gevrn die het nodig heeft )
5 reactiesReagerenRm.14 maart 2018 om 16:04De drukpijn zit trouwens na onderzoek precies in het midden van mijn rug in een rechte lijn naar beneden, en aan de onderkant van mijn nek bij die bobbel.
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2018 om 16:31Dat is een vraag die ik zo niet kan beantwoorden. Maar als je in de oranje blokken ligt, mag je de telefoon niet gebruiken .
Reageren
Vraag het aan het personeel of de dokter in het ziekenhuis.Rm.14 maart 2018 om 16:40Tegen mij is niks gezegd iver het gebruik van een telefoon. Waarom mag dit niet, kan het ernstige gevolgen hebben?
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2018 om 16:43Omdat je niet bewegen mag
ReagerenRm.14 maart 2018 om 16:52Ohww okey, ik ga het zo wel even vragen. Dan worden het wel saaie uren. Â Bedankt voor je reacties!!
Reageren