- Anoniem15 april 2014 om 09:26
hallo,
Afgelopen zaterdag was mijn gezin betrokken bij een auto ongeluk, onze auto is van achter aangereden door een andere op de snelweg.
mijn man en dochter hebben er gelukkig niets aan over gehouden maar ik helaas wel, ik ben een nekkraag om op de plank afgevoerd met de ambu en ben in de MRI scan geweest.
Daar bleek uit dat er een botsplinter van een van mijn nekwervels is afgekomen.
op de SEH zeiden dat er verder niet veel aan te doen is en dat ik er voorlopig nog wel last van ga hebben.maar nu, 3 dagen later, lijk ik alleen maar meer last te krijgen, niet zozeer van mijn nek maar meer van mijn hoofd (duizelig, hoofdpijn) mijn nek (ik loop natuurlijk verkrampt dus dat kan ik nog wel plaatsen) en ik ben om de haverklap misselijk uit het niets.
Nu is mijn vraag of dit normaal is na wat mijn lijf heeft meegemaakt of moet is toch maar even naar de dokter om het te laten nakijken??
ik weet bij twijfel altijd gaan maar ik ben bang dat ik naar het ziekenhuis moet en met een man die vrachtwagen chauffeurs is en een dochter van 7 is dat niet echt een leuk vooruitzicht om geregeld te krijgen.Groetjes Vallerie
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 april 2014 om 12:55Hallo Valerie,
Op zich zijn je klachten niet zo vreemd. De duizeligheid en de hoofdpijn kunnen misselijkheid veroorzaken. Het zijn natuurlijk je nekspieren die dat veroorzaken. Die hebben natuurlijk een flinke optater gehad. Desalniettemin, is het toch goed om even contact op te nemen met de dokter. Hij/zij kan wel iets voorschrijven tegen de duizeligheid en misselijkheid. Wellicht ook een iets sterkere pijnstiller.
Reageren