- Samantha30 juli 2017 om 21:52
Paar weken geleden heb ik een auto ongeluk gehad. Ik ben op de snelweg betrokken geraakt in een kettingbotsing. Gelukkig had ik niks gebroken en mocht in dezelfde dag het ziekenhuis verlaten.
Sinds een maar weken heb ik erg last van hoofdpijn achter in mijn hoofd. In mijn rechteroor heb ik last van oorsuizen en erg pijnlijke steken. Ik ben regelmatig duizelig met misselijkheid en ik heb last van concentratie en geheugenproblemen. Ook kan ik niet meer zo goed Nederlands schrijven. Ik weet opeens niet meer hoe het zit met d en dt. Verder het ik uitvalverschijnselen in mijn rechterarm.
Volgens mijn huisarts heb ik last van PTTS en moet ik het auto ongeluk achter me laten en verwerken maar ik heb helemaal geen traumatische problemen met mijn auto ongeluk.
Meer mensen die dit hebben meegemaakt na een auto ongeluk en last hebben van PTTS?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2017 om 23:52Je zou wel eens een whiplash kunnen hebben. Ga eens met die klachten naar een fysiotherapeut
ReagerenCatootje5 augustus 2017 om 10:32Heb zelf goede ervaringen met een osteopaat en met een fysiotherapeut die ook osteopathie deed.
Reageren