- Anoniem18 november 2015 om 00:10
Hallo,
Ik zit sinds 9 juli met een rare verschijning in me handen. Die ochtend liep ik mij krantenwijk zoals ik al 3 jaar doe. Ik liep na het volgende huis en me linker arm deed heel erg veel pijn en verstijfte helemaal. Thuis aangekomen me handen in warm water gedaan en toen ging het weer goed uur later begon het weer toen de dokter gebeld en die dacht aan carpaal tunnel syndroom. Doorgestuurd na neuroloog onderzoeken gehad op alle neurologische problemen maar helemaal niks uitgekomen. Toen na een reumatoloog ook niks uitgekomen. De doter weet het niet meer en stuurt me door na een pijnpoli.
hoe zit een pijnaanval er uit. Soms voel ik het opkomen me arm wordt slap bijna net een slaaparm en me hand begint dan wit en rode vlekken te kijgen waarna die daarna heel rood en dik worden. De pijn schiet dan door heel me armen heen tot aan me schouders. Ik kan zo pijnaanval soms niet opvangen waar door ik begin te huilen. Dagelijk heb ik krachtverlies (beide armen) en tintelingen in me handen en vingertoppen. Een pijnaanval kan ook soms uit het niets komen. Ik slik momenteel morfine om het te onderdrukken maar ook daar door voel ik de pijn geel goed. Ik loop nu dagelijks met hoofpijn en ven ontzettend moe. Ik hoop dat jullie met wat goede raad kunnen helpen..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 november 2015 om 00:53Zijn de bloedvaten in je armen ook onderzocht?
ReagerenAnoniem18 november 2015 om 12:09Ja die zijn inderdaad bij de neuroloog ook onderzocht.
ReagerenJohn (moderator)
18 november 2015 om 13:00Bij de neuroloog?
Reageren
Hoe is dat dan gedaan?