- Rosa29 september 2019 om 19:33
Ik begin a.s maandag aan mijn derde maand klachten van allebei mijn armen. Ik ben in de eerste maand bij de huisarts geweest, en die heeft geconstateerd dat het een peesschede ontsteking was. Anderhalve maand later bij de fysio is gezegd dat het geen peesschede ontsteking is, maar ze weten ook niet wat het wel is. Nu, een halve maand later, gaat het alleen nog maar slechter. De klachten zzitten nu voornamelijk in mijn linkerhand/arm. Ook heb ik een ganglion op mijn duimgewricht zitten, die nog anderhalve maand de tijd heeft om weg te gaan omdat ze er anders wat aan moeten doen. Maar die vergroot ook per week. Ik kan bijna niks meer met mijn handen, en ik volg gewoon een studie, dus heel goed komt het niet uit. Bij de fysio kom ik ook niet veel verder, een afspraak gaat ongeveer zo: oefeningen doornemen, nieuwe oefening erbij en ik mag weer gaan. Ik heb niet het idee dat ik serieus genomen wordt.
En ik kan op dit moment niet zoveel meer hebben, zeker niet qua pijn. Heb een redelijke hoge pijngrens, maar dit wordt voor mij ook teveel. En weet ook niet meer wat i met mijn handen aan moet. Iemand een idee?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 september 2019 om 19:46Ik zou teruggaan naar de huisarts en dan een verwijzing vragen voor de orthopeed.
Reageren