- bloem12312 december 2011 om 18:52
[i]Hallo,
Ik ben een meisje van 17jaar oud. 2 jaar geleden heb ik de ziekte van pfeifer gehad. Nadat alles weer een beetje op rolletjes verliep, hoorde ik mijn heup bij elke stap knappen. Toch maar eens naar de dokter gegaan en die zei dat ik snapping hip heb. Hetzelfde heb ik ook bij mijn knie, alleen heeft het dan een andere naam. Van de zomer ben ik weer naar de dokter geweest want het is nog steeds niet over. De dokter zei dat het wel overging als ik volwassen ben.
Nu weer een paar maand verder gaat het steeds slechter. Ik heb een tijd lang last van mijn elleboog gehad. Nu kan ik hem wel weer aardig bewegen, maar bij helemaal strekken voel ik die spier nog steeds. Tevens als ik mijn hoofd naar achter beweeg steekt de spier in mijn nek na mijn schouderblad toe, tot ongeveer midden in mijn rug.
Ik ben ook veel vermoeid en hou een lange zaterdagavond ook echt niet vol, of ik ben de volgende dag helemaal kapot. Ik vraag me ook echt af wanneer ik keer een dag heb wanneer ik mij echt goed voel en energie heb.
Mijn moeder kwam ermee dat het misschien fybromyalgie kon zijn, dat zit namelijk ook in de familie. Op foto’s van mijn heup in het ziekenhuis valt eigenlijk ook weinig te zien, alles zag er goed uit.
Iemand dezelfde ervaring, of tips?
Groet[/i]