Zoeken Vraag het forum

Pijn in m’n borst.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joost

Hallo,

Ik heb nu al zo’n twee weken pijn in mijn borst. Eerst begon het met korte felle steken (ik durfde toen niet meer ademen of bewegen tot het over was!) Nu is deze pijn overgegaan in een aanhoudende druk op mijn borst en ik heb het moeilijk met diep inademen. Ik heb echt géén idee wat het kan zijn.
    Ik ben nog maar 16 jaar en doe genoeg aan sport.

Kan iemand me helpen?

Groetjes,
    Joost

2 reacties
    Reageren
    brenda

even naar de huisarts, misschien heb je iets verrekt of is het wat ontstoken, het kan b.v. ook het Syndroom van Tietze zijn, zoek maar even op Google op.
    beterschap, Brenda

Reageren
    Marc

Beste Joost, kan het zijn dat je je de laatste tijd erg drukmaakt? En weet je wat hyperventilatie is?

Je bent zo jong. Ik denk dat het wel meevalt, lees eens over hyperventilatie, en als je je zorgen blijft maken, ga dan even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Pijn in m’n borst.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.