- Anoniem31 oktober 2015 om 11:34
Jongen 17 jaar
Ik heb nu al bijna een maand last van pijn in op de borstkast streek van helemaal links tot rechts
Ik had eerst heel veel het zuur en maagpijn en had een krop in de keel. Die is al zo goed als over.
De pijn nu is vooral tussen de borst en op de bijde borsten én ook nog aan de ribben maar dat is zelden , kort ademigheid is ook nog bij maar dat is al verbeterend tenopzichte
van het begin . Ik ben bijde hostiapaat gegaan en die zei dat het verder kan
komen van de maag.
Ik moest mijn maag de rust geven dus een weekje of 2 niet vettige enz voort eten. Maar nu heb ik er nog last van. Ik ga dinsdag mijn bloed laten nemen bij de dokter misschien is er iets aan het broeien ofzo iets.Kort samengevat de pijn zit over de borst streek + ribben had last van geirriteerde keel ,last van nek en aftoe (heel zelden) steek ik het hoofd. Bij inademen dat is ook niet altijd een fijne steek maar adem ik daarachter opnieuw diep in heb ik er geen last van. Pijn in borsten.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 13:23Het is moeilijk te zeggen wat het zou kunnen zijn. Je maag kan inderdaad een rol spelen, daarnaast misschien ook nog hyperventilatie.
Reageren
Je zou de test kunnen doen op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem31 oktober 2015 om 15:04Uitslag is maar 36 dus geen hyperventilatie
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 15:17Dat is prima..
Reageren
Dan zal waarschijnlijk je maag voor de meeste klachten verantwoordelijk zijn. Waarschijnlijk heb je een reflux die voor klachten zorgt.Anoniem31 oktober 2015 om 18:22Kan een mag dan zoveel in de war brengen?
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 18:32Ja dat zou kunnen, Zeker als je reflux hebt…
ReagerenAnoniem31 oktober 2015 om 19:09Ook die pijn in borst en dat adamen
Reageren
Adamen is niet altijd zoJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 20:33Ja dat kan. Als je reflux hebt kan er maagzuur in de slokdarm komen. Dat kan pijnklachten geven achter je borstbeen en bij inademen.
Reageren
Het zou ook een scheurtje in het middenrif kunnen zijn.