- Anoniem11 december 2019 om 19:11
Hallo
Ik heb pijn in mijn borst vooral als ik aan het werk ben. Maar de pijn komt en gaat dan weer even over. Ook kan ik niet precies aanduiden waar ik juist pijn heb. Ik voel ook helemaal niks. Maar die opkomende pijn heb ik al bijna 3 maanden. Is het nodig om naar de dokter te gaan? Of is dit een beetje overdreven?
Mvg.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 december 2019 om 19:14Als je er al zo lang last van hebt, is het niet verkeerd om daarmee toch naar de huisarts te gaan.
Reageren
Heb je veel stress/spanningen op het werk?Anoniem11 december 2019 om 19:25Ja stress of spanningen misschien wel… maar waarom krijg je dan pijn in de borst? Bedoel wat heeft dit ermee te maken? En wat is dit dan?
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2019 om 19:35Het is mogelijk dat je hyperventileert door stress en spanningen en dan kun je dat soort klachten krijgen.
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Anoniem11 december 2019 om 19:42Ja en als dit dan het geval zou zijn, wat kan de huisarts hier dan aan doen? En hoe kan hij me helpen?
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2019 om 19:52De huisarts zou je naar een psycholoog kunnen verwijzen omdat je er dan toch al lang last van hebt
ReagerenAnoniem11 december 2019 om 20:02Wat? Naar een psycholoog? Ik heb wel echt pijn… pijn in de borst echt stekende pijn… een psycholoog kan mij toch helemaal niet genezen??? Het is niet dat ik het in mijn hoofd steek dat ik daar pijn heb
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2019 om 20:03Stress en hyperventilatie kunnen lichamelijke klachten veroorzaken maar de oorsprong is een psychische klacht
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2019 om 20:04Ga in ieder geval eerst maar eens naar de huisarts
ReagerenAnoniem11 december 2019 om 20:21