Zoeken Vraag het forum

Pijn in borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rick

Hallo,

Ik heb al sinds eind van de meivakantie last van allerlei symptomen.

Het begon met hyperventilatie wat na 2 weken wel is over gegaan. Ik gaf in die tijd vooral toen ik hyperventilatie had last van mijn borst. Nu is dr hyperventilatie (denk ik) over.

Maar ik heb het probleem dat ik nog last van pijn op de borst hebt. Vooral de linkerkant. En als ik een race simulator speel dan krijg ik ook last van mijn linker arm. En dan begint ook de rechter een beetje pijn te doen.

In de nacht heb ik ook last van slapen. Als ik op mijn zij lig of als ik op de buik lig dan schiet ik overeind en hap ik naar adem als ik bijna in slaap val.

Ik heb het idee dat het misschien stress zal zijn over de laatste periode op school en er een leerling op onze school is overleden en wat er de laatste tijd in de wereld gebeurt

Ik ben net 17 jaar oud (5 dagen)

Graag zie ik een antwoord voor eventuele geruste of advies.

groeten,

Rick

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt er toch op dat je nog steeds hyperventileert wanneer je onder spanning komt, zoals bijvoorbeeld bij race simulator
    Doe de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
Reageer op: Pijn in borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.