Home / Erectieproblemen / pijn! ?
[attachment=4407]1459359600404.jpg[/attachment]
[attachment=4407]1459359600404.jpg[/attachment]
Ook dan blijf ik HIV voor onwaarschijnlijk houden.
Maar vind het zo raar dat zei nu ook huiduitslag krijgt en pijn in haar lies en moe is is niet zomaar lijkt.me ... en de pijn in mijn penis is nu 24 7 overal rode puntjes op penisplant en voorhuid 🙁
Als de klachten die je hebt door HIV zouden komen kon je onmogelijk een negatieve HIV test hebben gehad.
Volgens mij vindt ze het leuk om jouw een beetje op te naaien...
Als jij die vraagt: Ik heb dit en dat heb jij dat ook? zegt die gelijk ja
Maak je geen zorgen je laat allemaal dure onderzoeken doen terwijl al je symptomen duiden op 1 ding STRESS je hebt al hondert keer gevraagd over HIV dit kan het niet meer zijn ben ff de tel kwijt ik geloof 3x laten testen allemaal negatief ja het condoom was kapot maar ook een prostituee heeft zich aan de regels te houden en zal dus ook gewoon een condoom moeten gebruiken heeft ze dit niet gedaan dan betekend dit nog niet dat ze HIV heeft je moet dit echt achter je laten je hebt de tests gedaan en het is klaar hoeveel zekerheid wil je nog hebben? Beter word het niet het word niet beter of zekerder als je nog 10 van die tests laat doen.
De andere klachten zijn puur stress en slaapgebrek je zult versteld staan welke symptomen stress en slaapgebrek kunne veroorzaken
Wat betreft die bultjes miss is het een uitslag of misschien is het een soa daar ben je op getest dus je hebt het niet
En die andere meid stel je voor je hebt de griep en jullie hebben seksueel contact gehad dan kan het heel goed zijn dat zij die griep nu ook heeft en daarom dezelfde symptomen heeft is dit niet het geval en is het puur de stress dan heb ik een vraag voor je heb je de symptomen bij haar gezien of heeft ze het alleen via de chatten tegen je gezegd ?
Ja maar tandor ik was gistere bij haar en heb het zelf gezien daarom mijn uitslag gaat maar niet weg en krijg.nu ook jeuk onder voeten en pijn op mijn borst erbij me tong.doet zeer en heb het gevoel alsof ik haren ingeslikt hebt daarom maak ik mij steeds zorgen
Nee ik heb de symptomen zelf gezien dat wel en ze is geen legale prostituee geweest ze had gewoon sex met mannen die ze tegenkwam bij het uitgaan enzo en vaste sex partners waarmee ze voor geld sec had maar ik heb nu symptomen van spierpijn stijve nek verschrikkelijke pijnen op penis rode puntjes penis die maar niet weggaan ook niet met speciale zalf van de dokter tegen schimmelinfecties zie wazig overal paarse bultjes vooral op benen en borst rode vlekjes ook jeuk paarse vlekken tong grote rode bultjes en blaasjes achter op tong vlekkerig huiduitslag bovenarm extreem moe geen griep vaak diarree of slijmerig soms hoofdpijn soms steken borst bij mijn hart ik mag 14 mei naar umc maastricht voor infectieziekten onderzoek mhja als ik lees op internet komen veel van die symptomen voor bij hiv en daarom zit k daar veel mee in mijn hoofd begrijp me niet verkeerd... ik wil jullie heel graag geloven maar ben er toch nog zo bang voor
Ik snap dat je bang bent. Maar dat is dan ook meteen je grootste probleem.
Als de klachten die je hebt door HIV veroorzaakt zouden zijn, zou dat betekenen dat je lichaam antistoffen heeft aangemaakt tegen het HIV virus. Je zou dus geen negatieve test kunnen hebben gehad. Je had al heel wat klachten voordat je de test deed.
Goede avond,
Ik ben zelf van mening dat je echt een beetje overdrijft, het is geen hiv daar ben je op getest een veel betrouwbaardere test krijg je niet dus wees daar is blij mee!
Waar je wel last van hebt is stress, stress is van nature niet schadelijk het helpt je soms zelfs beter te presteren door dat je een druk op je lichaam ervaart denk aan te laat komen, werk niet op tijd af krijgen etcetera. Je hart gaat door deze druk sneller pompen waardoor je lichaam adrenaline aan gaat maken dit stofje zorgt ervoor dat je hersenen op "scherp" staan je reageerd sneller op bedreigende situaties en kunt sneller beslissingen nemen.
echter wanneer dit te lang gebeurd raakt je lichaam overbelast en gaat allerlei symptomen ontwikkelen doordat er veel energie gaat naar de "stresstoestand" raken je spieren vermoeid waardoor ze pijn gaan doen en je een soort spierpijn ontwikkeld ook ga je die uitslag krijgen de stressuitslag vandaar dat de crème tegen schimmel niet hielp het is geen schimmel ook de blaasjes in je gehemelte pijn in je nek en rood/paarse bultjes zijn hieraan te verwijten als je op gaat zoeken welke symptomen er bij stress ipv die van hiv dan zul je zien dat dit de oorzaken is
Het verhaal van de hiv zul je echt aan de kant moeten gaan zetten hoe langer je je daar zorgen over gaat maken des te langer je er last van zult hebben en hoe langer het duurt hoe vermoeider het lichaam word en hoe erger de symptomen worden.
Ja ik weet het ga gewoon een laatste test laten doen en dan weet ik het zeker heb volgens de dokter nu schimmelinfectie op mijn penis op mijn voeten en in mijn keel en mondholte dus allemaal zalfjes gekregen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!