pijn! ?

Hallo ik heb sinds een hele tijd erge pijnen in mijn lies streek...
    Nu sinds 4 dagen heb ik een stekende pijn in mijn penis zowel in mijn ballen...
    Ook ben ik ineens super vermoeid heb ik overal huid uitslag en jeuk.
    Mijn penis ziet er normaal uit al heb ik wel regelmatig schimmel infecties.
    Ik heb een tijdje antibiotica gebruikt maat weet niet of het er iets mee te maken heeft.

Kortom ik word er een beetje gek van want zelfs tramadol 50 mg werkt niet tegen de pijn

Naast deze pijnen heb ik ook veel pijn onder in mijn buik en moet ik vaak naar de wc om te plassen

Mijn voorhuid plakt ook vaak vast aan de eikel..

Heeft iemand een idee wat dit.kan zijn want word helemaal gek van de pijn en druk in mijn geslachtsgebied en de rest van de symptomen

Reageren

Ben je met die klachten ook al bij de huisarts geweest?

Reageren

Ja maar was toen niks te zien moet binnenkort mri van bekken maar dat is al een 8 maandig probleem nu krijg ik namelijk op mijn eikel 2 rode puntjes ineens en echt.meer pijn in.lies en onderbuik vind het heel vreemd..

Reageren

Antibiotica gebruik kan wel schimmelinfecties veroorzaken en huidirritaties.
    Maar eens even afwachten wat de MRI gaat opleveren..

Is je urine wel eens op kweek gezet om te kijken of er een bacteriële infectie is?
    Is je prostaat ook gecontroleerd?

Reageren

Ja is beide gecontroleerd en was toen niks mis mee maar die vermoeidheid heb ik al langer maar nu heb ik een week geleden sec gehad met een dame en is condoomgebruik gescheurd maar de symptomen zoals vermoeidheid en spierpijn had ik kort daarvoor al alleen de pijn in mijn penis de erge pijn zegmaar erna zowel de plakkerigheid dusja...
    Spierpijnen zijn wel erger geworden erna

Reageren

Maar eens even afwachten wat de MRI gaat opleveren.

Ik zou wel even een soa test laten doen bij de huisarst

Reageren

Ja die heb ik morgen bij de ggd maar ben wel.een beetje bang voor hiv omdat ik zoveel symptomen heb daarvan 🙁

Reageren

Ik denk dat je je om HIV niet zoveel zorgen hoeft te maken.
    Maar dat kan nu ook nog niet worden getest. Daar zou je na een week in ieder geval nog geen symptomen van hebben

Reageren

Jadat is.miss dan ook wel.weer zo maar vind het zo raar dat al mijn symptomen na die sex zo verslechterd zijn enorme buikpijn nu ook al en de vermoeidheid groeit met de minuut de pijnen zijn al 8 maanden bezig maar concentreert zich nu in en rond mijn penis word er inmiddels een beetje angstig van omdat ze nog niks gevonden hebben..:( maar super bedankt zover iig !!

Reageren

Even de soa test afwachten. Helaas is het voor sommige soa's wel nog wat te vroeg om te testen. Maar omdat je wel klachten hebt kan het wel worden gedaan.
    Laat morgen even weten hoe het is gegaan bij de GGD.

Reageren

De test is goed verlopen word op alles getest dus ook hiv omdat de kans aanwezig is uit mijn verleden .. moet nu even de resultaten afwachten 7 tot 10 werkdagen en rustig aandoen

Reageren

Even afwachten dan maar and fingers crossed......

Reageren

Sinds vandaag zijn er allemaal rode bulten/blaasjes onstaan achter op mijn tong en voel ik druk op mijn keel de vermoeidheid is toegenomen
    Wat zou ik hiervan moeten denken...

Reageren

Ook neemt mijn spierpijn en gewrichtspijnen enorm toe in korte tijd ik heb 10 dagen geleden sex gehad en OraLe sex verleend dusja...
    Nu bleek achteraf dat ze prostituee geweest is maar ze zegt dat ze zichzelf heeft laten testen en alles negatief was

Reageren

Ik denk dat je je vooral zelf gek zit te maken. En alleen al die spanningen/stress kunnen klachten veroorzaken.
    Spier-en gewrichtspijnen hebben met een soa toch niets te maken.
    Misschien krijg je een gewone keelontsteking.....

Probeer eens rustig de uitslagen van de test af te wachten

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: pijn! ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe