pijn! ?

Hoor net dat ze bij dat meisje een bacterie gevonden hebben in haar urine .. verstandig omdat morgen meteen te melden bij mijn uroloog want het was overdraagbaar volgens haar maar gelukkig niet schadelijk voor het lichaam.zegt ze.. hmm gaat lekker zo !!

Reageren

Dat wordt dan ook weer lastig......ze weet niet welke bacterie?

Reageren

Daarvoor belt ze morgen vroeg even haar huisarts

Reageren

Even afwachten dan....

Reageren

Maar zei.je nu dat.mijn huiduitslag ook door stress kan komen? Want veel bultjes worden paars en krijg.ook overal best grote rode vlekken en begint overal te kriebelen maargoed

Reageren

Ik heb dus laatst een duo test gehad antistoffen en p24 weet je toevallig hoe betrouwbaar deze is na 4 weken

Reageren

Ook dat zou kunnen. zgn stressrash

Reageren

Die test is voor 98% betrouwbaar bij 4 weken.

Reageren

Okay super bedankt dit doet me stiekem wel.goed vind het nog wel vervelend dat me spierpijn egt super erg is maargoed miss kunnen ze mij in het ziekenhuis meer vertellen daarover morgen ik wil je iig super erg bedanken voor alle moeite en ik houd je op de hoogte !!

Reageren

Succes morgen

Reageren

Dankjewel !!

Reageren

Nou bloed laten prikken en urine ingeleverd voor bacteriële onderzoeken etc en moet 4 of 5 april terug voor onderzoek prostaat inwendig met echo dus weer eens afwachten

Reageren

Er zit helaas niets anders op......

Reageren

Dat meisje waar ik dus sex mee gehad heb krijgt nu een vlekkerige uitslag op haar onderarm en ik heb vandaag weer hiv test laten doen ook omdat pijn daar onder extreem word uhmm is zo test na 5 weken en 6 dagen betrouwbaar een duo test ? Of is de kans nog groot dat ik na 3 maanden alsnog hiv kan hebben dankjewel alvast

Reageren

[attachment=4301]IMG-20160321-WA0058.jpg[/attachment]

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: pijn! ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe