Rode plek op eikel

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn eikel, ik heb er al een hele poos een rode plek op en dacht aanvankelijk dat het een schimmel was. Ik heb hem behandeld met een schimmelcrème, dat leek in eerste instantie te helpen maar nadien kwam het toch weer terug.

Zo onderhand wordt ik er aardig wanhopig van, mijn huisarts gevraagd maar die verwijst me door naar een website met soortgelijke gevallen maar dat heb ik allemaal al lang gedaan. Ik hoop zó dat jullie me kunnen helpen, ik weet echt niet meer wat te doen. De witte vlekjes die je nog een klein beetje zijn restjes sudocrème, dat kreeg ik er na tien keer wassen nog niet helemaal af.

Reageren

Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de dermatoloog

Reageren

Hebt u de foto gezien?

Reageren

Nee, want er was geen foto

Reageren

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Hierbij een foto.

Reageren

Dat is een infectie,\. En waarschijnkijk dan een schimmelinfecie

Reageren

Welke zalf  zou ik het beste kunnen gebruiken denkt u?

Reageren

Canesten. Maar tijdens het gebruik niet masturberen en geen seks

Reageren

Als ik Google op die zalf zie ik heel veel soorten, kunt u iets specifieker aangeven wat ik hebben moet? ( heb er geen ervaring mee)

Reageren

Gewoon Canesten huidzalf of Canesten Gyno creme. De zalf en de creme hebben allemaal hetzelfde werkzame middel. ( Clotrimazol )

Reageren

ah oke, Helder

Hartelijk dank voor uw snelle reacties,  ik ga het morgen gelijk halen.

Reageren

ik ben de zalf inmiddels aan het smeren maar nu lijkt het erger te worden. het lijkt nu juist wat meer kapot te gaan. zou het toch andere zalf moeten zijn?

mvg. Gerrit

Reageren

Als de klachten erger worden ( als je de creme goed gebruikt) raad ik je aan om toch maar eerst even naar de huisarts te gaan

Reageren

En wat is de uitslag

Ik heb er zelf ook last van dus ben wel benieuwd.

Reageren

Ik heb dit probleem dus ook maar ik ben nog maar 13, en maagd. Ik ga dus echt niet hiermee naar de huisarts, en dus ook niet mijn ouders vertellen. Zou dit misschien na een maand weg kunnen gaan ofzo, of moet dit echt behandeld worden?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Rode plek op eikel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe