- KA16 augustus 2012 om 18:56
Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen een lastige, zeurende pijn in mijn twee onderbenen (achterzijde). Het voelt aan alsof mijn benen erg vermoeid zijn. Ik heb ook de indruk dat ik plots mijn aders heel erg zie: ze zijn niet dik maar schijnen erg door mijn huid en lijken erg breed. Ik heb ook een aantal blauwe plekken op mijn benen waar ik niet van weet waarvan ze komen.
Ik heb tijdens het weekend wel een lange fietstocht gemaakt (ong. 75 km aan een vrij hoog tempo) en ik ben helemaal geen geoefend fietser, integendeel.
De dag nadien heb ik ook veel tafels en kasten moeten verschuiven en dragen.Nu vraag ik mij af of die pijn van het fietsen kan komen of zou er toch nog iets anders aan de hand kunnen zijn?
Groetjes
KA2 reactiesReagerenHar29 augustus 2012 om 16:32marielin12 september 2012 om 08:46Ik heb nu sinds een maand veel pijn in onderbenen en bovenbenen , ineens worden mijn aders heel zichtbaar en als ik erop druk voelt het als een blauwe plek , tevens heb ik twee verdikte aders op mijn scheenbeen . de pijn is de ene keer erg intens met pijnscheuten en de andere keer alsof er veel druk op je schenen staat iemand ze dicht knijpt ofzo . ik ben bij 2 flebologen geweest links zagen ze een ader die minder goed werkt maar mag geen pijn veroorzaken en rechts zagen ze niets ( toch zitten daar spatjes en heb ik pijn in de benen ) wel minder dan links … maar goed nu moet ik dus naar een neuroloog omdat ze denken dat de pijn ergens anders vandaan komt .. ik ben dat heen en weer geping pong goed zat !! ik ken mijn eigen lichaam het best ben 28 nooit een ader gehad die je zag en nu begint het ineens pijn te doen en alle aders zichtbaar en dik te worden? ik hoop dat er iemand is met ongeveer hetzelfde verhaal ik word gek van al die bezoeken aan ziekenhuis, huisarts en onderzoekjes .. Bloedonderzoek kwam ook al niets uit 🙁 .. Ik wil zo graag weten wat het is , zodat het misschien behandeld kan worden
Reageren