- Anoniem12 mei 2014 om 21:44
hey iedereen,
sinds een paar dagen heb ik last van een vreemde pijn. Het is begonnen in mijn rechterbeen. Het voelt aan als een spierpijn en het trekt van mijn bovenbeen naar mijn onderbeen. Ook mijn knie doet heel veel zeer als ik het buig of als ik wandel. Sinds vandaag heb ik ook pijn onderaan mn linkerbeen. Het lijken mijn scheenbenen te zijn ofzo. In rust voel ik niks maar zodra ik wat heb bewogen verga ik van de pijn. Het voelt voor mij aan als spierpijn maar ik ben nu niet echt het meest sportieve type dat veel gaat wandelen of sporten. Nu is mijn rechtervoet wel een beetje schuin waardoor ik niet altijd even recht loop op mijn voet, ik vraag me af of dit er iets mee te maken kan hebben? Ik maak me best wat zorgen, als het aanhoudt ga ik naar de dokter.
groetjes,
meisje van 20 jaar
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2014 om 22:20Het zou van je scheenbenen kunnen komen. Het kan een vorm van overbelasting zijn door lang staan bijvoorbeeld. Als de klachten blijven aanhouden of erger worden, ga dan inderdaad even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem13 mei 2014 om 08:27Het vreemde is wel dat ik amper beweeg of sta, ik zit vooral heel veel(ben nog studente). Dus het kan niet van slecht schoeisel komen ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2014 om 10:12Ook slecht schoeisel kan inderdaad die klachten veroorzaken.
Reageren