Zoeken Vraag het forum

pijn aan de onderbenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hey iedereen,

sinds een paar dagen heb ik last van een vreemde pijn. Het is begonnen in mijn rechterbeen. Het voelt aan als een spierpijn en het trekt van mijn bovenbeen naar mijn onderbeen. Ook mijn knie doet heel veel zeer als ik het buig of als ik wandel. Sinds vandaag heb ik ook pijn onderaan mn linkerbeen. Het lijken mijn scheenbenen te zijn ofzo. In rust voel ik niks maar zodra ik wat heb bewogen verga ik van de pijn. Het voelt voor mij aan als spierpijn maar ik ben nu niet echt het meest sportieve type dat veel gaat wandelen of sporten. Nu is mijn rechtervoet wel een beetje schuin waardoor ik niet altijd even recht loop op mijn voet, ik vraag me af of dit er iets mee te maken kan hebben? Ik maak me best wat zorgen, als het aanhoudt ga ik naar de dokter.

groetjes,

meisje van 20 jaar

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou van je scheenbenen kunnen komen. Het kan een vorm van overbelasting zijn door lang staan bijvoorbeeld. Als de klachten blijven aanhouden of erger worden, ga dan inderdaad even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Het vreemde is wel dat ik amper beweeg of sta, ik zit vooral heel veel(ben nog studente). Dus het kan niet van slecht schoeisel komen ofzo?

Reageren
    John (moderator)

Ook slecht schoeisel kan inderdaad die klachten veroorzaken.

Reageren
Reageer op: pijn aan de onderbenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.