- Rick4 mei 2012 om 12:17
hallo,
ik ben Rick 17 jaar, en kom uit Diemen
ik heb al bijna een jaar last van zware oververmoeidheid, ik val overdag vaak in slaap terwijl ik weg gewoon uitgerust wakker word en voldoende nachtrust heb, daarnaast heb ik ook nog last van spierverslappingen als ik heel hard moet laggen, heel boos, of verdrietig ben ik heb dan geen controle meer over mijn spieren en zak gewoon door m’n benen.
ook heb ik nog last van hallucinaties ( niet vaak, miss 1x per 2 weken ofso ) en alleen als ik net opgestaan ben uit bed, ik zie dan van alles bewegen, tewijl dat dan niet het geval is.ik ben voor de vermoeidheid naar de dokter geweest ( 2 maanden terug ) en toen bleek dat ik pfeiffer heb gehad, ze konden alleen niet zien hoelang geleden dat was.
ik heb wel wat dingen op internet gezocht maar je weet nooit wat voor onzin daar vaak staat.
weet iemand wat deze symptomen zijn, en of het vanzelf weer weggaat ?
alvast bedankt
2 reactiesReagerenAnoniem15 mei 2012 om 15:19Lees meer vragen en antwoorden over Pfeiffer:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Pfeiffer&sa=zoeken&siteurl=0Anoniem6 mei 2016 om 18:06Vraag uw dokter meer over Narcolepsie
Reageren