- anoniem12 januari 2023 om 14:24
Zou je kunnen afvallen als je s ochtends niks eet terwijl je s’ middags en ’s avonds veel eet?
6 reactiesReagerenAlias12 januari 2023 om 14:31Nee.
ReagerenFdv12 januari 2023 om 14:56Het is heel simpel.
Reageren
Eet je boven je verbruik dan zul
Je aankomen. Eet je onder je verbruik dan zal
Je gewicht verliezenAnoniem12 januari 2023 om 14:58Als je minder eet kun je afvallen ja maar ligt er wel aan wat je eet. Ontbijt overslaan om af te vallen is alleen geen goede manier. Gewoon drie maaltijden per dag, tussendoortje zoals fruit en meer bewegen zorgt ervoor dat je afvalt. Dus geen maaltijden overslaan.
Reagerenanoniem12 januari 2023 om 15:27Ik ben namelijk 1,5 kg afgevallen. Ik eet sinds kort s ochtends niks meer omdat ik vaak laat opsta waardoor ik snel naar mijn werk moet, daarom was mijn oik vraag hoe dit kan dat ik afval omdat ik ’s ochtend niks eet. Ik sport niet en beweeg nauwelijks alleen afentoe ga ik met mijn hond een wandeling van 5km maken.
ReagerenCatootje12 januari 2023 om 15:32Misschien. Belangrijkste is de vetverbranding. Door te zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels, blijft je bloedsuikerspiegel stabiel en zul je eerder vetweefsel verbranden. als je te vaak eet, krijg je elke keer insulinepieken, waardoor je vet opslaat. Het kan vooral verstandig zijn om ’s ochtends niet direct te ontbijten en ’s avonds na een bepaalde tijd ook niet meer te eten. Zou wel naar je lichaam blijven luisteren. De hele ochtend niet eten kan problemen geven.
ReagerenAlias12 januari 2023 om 16:05Als je veel eet bij lunch en diner, maar ontbijt gaat skippen, val je niet af.
Tenzij je altijd al veel at tijdens alle 3 die maaltijden. Dan is met het weglaten van 1 maaltijd je aantal calorieen immers omlaag.Maar goed, waarom zou je dit doen, klinkt een beetje raar.
Reageren
Beter gewoon 3 normale maaltijden, gezond tussendoortje, en genoeg bewegen.