Zoeken Vraag het forum

Hartklopingen en niet weten wat.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joa. 5

En dat is nu al 10 minuten na orgas… En het blijft maar stom doen ik bang nu

John (moderator)

Je hebt liggen hyperventileren

Reageren
    Joa.5

En nu word het erget het hapert overal en mega onregelmatig en mrga misselijk nu en heel slecht voelen en slappe ogen dke elk momen mt kunen dichtvallen maar me hart word nog erger.

Reageren
    Joa. 5

Maar hoe komt het dat ik dat nie merk ik doe iets van inspaning daarna even… En dan opeens bam weer paar overslagen en dan heelmaal weg en ik merk noeks van dingen aleen me hart. En hele tijd als slap

Reageren
    John (moderator)

Je moet morgen met de psycholoog bellen

Reageren
    Joa. 5

Morgen komen ze naar huis. Maar is dit alles croniese hyperventilatie zeker 100%

Reageren
    Joa. 5

Want jij weet 100 % zekker alles van me hart is niet gevraalijk en je weet 100 zeker dat alles van chronische hyperventilatie is.

Reageren
    John (moderator)

Als het werkelijk van je hart zou zijn, had je al lang in ziekenhuis gelegen

Reageren
    Joa. 5

Ik had nog eens een vraagje ik heb last van laagzuut al 2 nachten na elkaar en word dan wakker met hartoverslagen en haperen. Kan je van maagzuir en boeren hartoverslagen en hartklopingen krijgen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is van de stress en de spanningen van gisteren

Reageren
    Joa. 5

Zoizo maar ik heb elke dag last van mijn hartslag en onregelmatige hartsalg en alles van me hart en elke dag. Maar dat zag je in me verhaal in het begin. Maar dan is het croniese hyperventilatir alles?

Reageren
    Joa. 5

En alles van me hart is altijd ongevaarlijk hoelzng hetvook duirt en hoe erg ennraar het ook is en elke dag het blijft altijd ongevaarlijk?

Reageren
    Joa. 5

Omdat het altijd is en elke dag gisteren ietsje erger maar ik heb elke dag heel veel last van me hart. Maar het blijft altijd ongevaarlijk wat ik ook alemaal van hartklachten heb en hoe erg het ook is het blijft altijd ongevaarlijk?

Reageren
    John (moderator)

Dat is chronische hyperventilatie

Reageren
    Joa. 5

Dus alles van me hart hoe lang het ook duurt hoe erg het ook hapert hoe onregelmatig het is hoe lang het ook duurt elke dag en hoe vaak het ook komt of achter elkaar hapert en bij alles wat ik doe inspaning zitten alles gewoon.

Het blijft altijd ongevaarlijk alles van me hart?

Reageren
Reageer op: Hartklopingen en niet weten wat.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.