Zoeken Vraag het forum

Hartklopingen en niet weten wat.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Je hebt gewoon veel stress en spanningen vanwege je lief die je al maanden niet hebt gezien

Joa. 5

Dankjewel maar als hoe erg je hart soms ook is en hoe vaak het ook komt het blijft altijd ongevaarlijk hoe erg je hartsalg ook dord of hoevaak het ook hapert en hoe slecht je je soms ook voeld.

Reageren
    Joa. 5

Maar ik blijf bang als ik er last van heb omdat ik dan lees op het internet en dan zie ik hartritmestoornissen en dan sord ik nog meer bang of dood. Maar dat kan toch niet hoe erg me harstlag ook is en hoe meer stress je maakt dan ?

Reageren
    Joa. 5

Omdat het weer zo erg hapert en mega o’negelmatig is en dan koude handen en heel erge hartslag maar blijft het altijd ongevaarlijk hoe erg je hartslag ook is en elke dag bijna 24 uur?

Reageren
    John (moderator)

Allemaal stress en spanningen

Reageren
    Joa. 5

En nog 1 vraag ik heb hele tijd als we knuffel kussen hele tijd trillende spieren als ik beweeg en nu voel ik geen stress maar hele tijd spiere’ trille’ overal en mega veel hartbonken pauzes na elkaat wat is dat dan. En is dat gevraalijk?

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch echt een gevolg van de stress en de spanningen

Reageren
    Joa. 5

En hele tijd slap voelen ookal eet je?

En je hart is altijd ongevaarlijk hoe erg het ook is en soms met andere dingen samen of i’spani’g.

Reageren
    Joa. 5

Maar mijn hartslag blijft aleen maar onregelmatig maar hoe erg het ook is en elke dag en altijd overlaat en alles gewoon met me hart het blijft altijd ongevaarlijk?

En hele tijd slap voelen ookal eetje.

Reageren
    John (moderator)

Allemaal stress en spanningen

Reageren
    Joa. 5

Maar alles van je hart hoenerg hetvook hapert en hoe onregelmatig het ook is en hoe lang het ook duurt en altijd na emkaat ook of mega lang. Het blijft altijd ongevaarlijk?

Reageren
    John (moderator)

Dat is volgens mij al de 5de keer dat je dit nou vraagt… en hoe vaker je dat nou blijft vragen hoe meer klachten je krijgt. Zoek ontspanning en afleiding

Reageren
    Joa. 5

Oke dankjewel weet ik omdat ik niet gerustgesteld kan worden bijna.

En slap gevoel hele tijd is ook van alles.

Reageren
    John (moderator)

Niks ernstigs aan de hand. Allemaal stress en spanningen

Reageren
    Joa. 5

En na tijdens je orgasme soms hartoverslagen en dan na je orgamse helemaal onrrgrlmatig en helemaal trillen en tijdens gewone inspaningen ook maar nu erg van na je orgasme hele tijd onregelmatig na 1 gewone slag zo dus boem… Boem…. Boemm.. Boem boem…. Beom boem boem boem…. Boem… Boemmm.. Boem boem boem… En helmaal trillen en slecht voelen en sos hrlraalneven gen slagen. Wat isndat dan?

Reageren
Reageer op: Hartklopingen en niet weten wat.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.