- Noor29 april 2018 om 00:55
Hoi ik ben 17 jaar oud en sinds twee jaar erg veel last van moe zijn. Ik kan niet uitgaan of andere dingen omdat ik rond 20:00uur al kapot ben. Vaak gehoord van de dokter dat het pubertijd is wat ik zeg onzin vind. Sinds een paar maanden zijn mijn klachten veel erger geworden en worden elke dag erger. Ik ben nog meer moe dan meestal, ik word erg misselijk vooral in d de avond, ik krijg soms momenten dat ik het heel benauwd krijg en dan heel veel hoofdpijn krijg wat erger word als ik praat of rond kijk, ik zie soms licht vlekjes, mijn taalvaardigheid is erg achteruit gegaan ik maak veel spelling fouten en ik praat soms opeens heel onduidelijk en sommige woorden komen raar me mond uit,mijn geheugen gaat ook steeds achteruit ik weet heel erg veel dingen niet meer zo goed. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen , want ben bang dat me dokter me weer niet serieus gaat nemen
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2018 om 01:26Ga terug naar de dokter en vraag om een bloedonderzoek. je moet je niet zomaar laten wegsturen. Je zou de ziekte van Pfeiffer kunnen hebben
ReagerenCatootje29 april 2018 om 08:08Je kan denken aan de rol van je voedingspatroon. Het beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft.
Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hele gezondheid ondersteunen. Onder andere magnesium, vitamine B en D. Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten.
Ook kan je te maken hebben met factoren als electrosmog. dus electrische wekker, wifi en smartphone. Verder ook belangrijk om metaalvrij te slapen dus bed en matras zonder metalen erin.
Reageren