- SH22 november 2016 om 01:07
Hey,
Ik ben al een paar weken ziek zwak en misselijk. Mijn eigen dokters weten niet goed wat ze er mee aan moeten maar ondertussen verergeren de klachten.
Ik ben 18 jaar en ik ga naar school voor zover ik kan. Ik ben ontzettend moe en heb nergens energie voor en nergens geen zin in. Ik heb vaak last van hartkloppingen en dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik krijg door mijn neus haast geen lucht en ik hoor aan mijn rechter kant wat slechter, net alsof mijn oor dicht zit. Ik ga vaak naar de dokter voor al mijn klachten maar dat begint bijna 2 keer in de maand te worden.Al mijn klachten:
Rug en nekpijn waardoor ik moeilijk kan bewegen.
Benauwdheid
Kortademigheid
Duizelig
Bijna niks kunnen eten
Veel slapen maar wel moe blijven
Hartkloppingen
Haast geen lucht door mijn neus kunnen krijgen
Buikpijn
Vergeetachtigheid
Vaak niet tegen fel licht en hard geluid kunnen
Heel vaak pijn scheuten door mijn hoofd
Heel vaak misselijk en honger hebben maar niks kunnen eten
En in een jaar 10 kilo aangekomenGroetjes
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 november 2016 om 01:14Doe eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/wim17 december 2018 om 19:57ik heb dezelfde klachten als hier boven, en in een half jaar 20 kilo aangekomen. telkens maar weer word alles op hyperventilatie geschoven, alsof we van gekheid niet meer weten of het nou hyperventilatie is of hart falen! het hart word dan altijd uitgesloten zonder dat ze er naar gekeken hebben, en hup hyperventilatie. Ik vind dit echt de omgekeerde wereld!
ReagerenL.17 december 2018 om 23:59Het kan een burn out of depressie zijn…
ReagerenAlex27 december 2018 om 01:27Ik heb precies dezelfde symptonen en Neem nu vitamine D pillen maar het helpt niet echt ?
ReagerenAnoniem28 december 2018 om 18:22Heb je je bloed al is laten testen ? Dat kan misschien wijzen iets
Reagerenanoniem10 januari 2019 om 01:41laat je bloed eens testen op B12 tekort, bloedarmoede, pfeiffer erc
Reageren