Zoeken Vraag het forum

Nare geur billen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb hier nu denk ik ongeveer 2 jaar last van. Ik ben een vrouw van 20. Ik heb soms echt een hele penetrante geur tussen mijn billen vandaan komen. Het ruikt naar zweet maar nog een stuk zuurder/ heftiger. Ik was mezelf elke dag en dan ook vaak goed mijn billen. Droog het ook goed af maar ook nu(vaker) heb ik gedoucht, heeeeel goed geschrobt, maar na het afdrogen ruik ik het weer aan mijn vinger, de zweetlucht, zonder echt heel erg te zweten. Alsof zeep niet helpt. Het wordt door de dag heen steeds erger en het is nu zelfs zo erg dat ik richting het einde van de middag bijvoorbeeld niet intiem durf te zijn met mijn vriend vanwege angst voor de geur. Zelf ruik ik t vooral als ik mn vinger ruik of soms als ik op de wc zit. Er zit niks raars, geen plekjes of irritatie wat dan ook, heel af en toe jeuk als ik erg zweet daar of omdat ik scheer. Ik hoor graag of dit normaal is want er lijkt niks mis te zijn.

Reageer op: Nare geur billen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.