Vocht bij billen

"/> Vocht bij billen - Medische Forum - Dokter.nl

Vocht bij billen

Goedendag,

Ik heb al enkele jaren last van vocht bij de billen. Soms is het erger dan andere keren. Als ik spanning ervaar dan kan het zijn dat heel mijn spijkerbroek doorweekt is aan de achterkant, en dat er vocht achterblijft op de stoel waar ik zat. Ik vind dit erg vervelend aangezien dit mij belemmerd in het dagelijks leven/werk.
    Het hoeft niet per se te zijn dat ik spanning moet ervaren, soms is het gewoon vochtig uit zichzelf (wel minder extreem).
    Het gaat dus echt om vocht en niet om slijm, maar ik heb wel het idee dat het uit de anus komt (aangezien mijn darmen soms ook een beetje borrelen).
    Ik ben langs de huisarts geweest, maar die heeft niets afwijkends kunnen zien aan de billen/anus.
    Verder zweet ik niet extra bij bijv. de oksels, maar het is echt alleen bij de bilspleet.
    Ik heb ook al geprobeerd mijn bilhaar te scheren (ik dacht misschien wordt het te warm), maar dit helpt ook niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Of heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,
    Piet

Reageer
Reageer op: Vocht bij billen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif