- Anoniem199812 maart 2013 om 20:17
Hallo,
Ik ben de laatste week flink aan het googelen omdat ik de afgelopen zomer een zogenaame ‘zweetreet’ had. Ik schaam me dood en ik vind het zelf niet fijn.
De zomer en het warme weer komt er al snel aan dus ik zoek een manier om het zweten tussen mijn billen te stoppen.
Een jaar geleden begon het zweten onder mijn oksels te vermeerderen, hier heb ik Odorex Extra Dry depper voor gebruikt. Waarschijnlijk is omdat ik een jaar lang dit gedaan om de week onder mijn oksels heb gedept het zweten op andere plekken toegenomen. O.a. bij mijn billen.
Ik wil onwijs graag van mijn ‘zweetreet’ af. Ik zat te denken aan Odorex Extra Dry Crème, dat ik dat tussen en een beetje om de billen smeer maar ik lees dat de crème niet echt werkt (google). De dipper onder mijn oksels werkt naar mijn mening wel goed.
Ik heb graag reacties.
Anoniem1998.1 reactieReagerenAnoniem119 maart 2013 om 11:26Lees meer vragen en antwoorden over een zweetreet:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Zweetreet&sa=zoeken