- henk199518 september 2014 om 16:17
hallo, heb sinds 5 weken ongever allemaal sterretjes voor mijn ogen als ik naar de lucht of de muur kijk, is echt heel hevig.. en heb sinds vrijdag een soort vlek bij mijn rechter oog die ik een paar keer pet dag zie die een soort van flikkert/flitst! ben hiervoor naar de oogarts geweest die zijn in oorde.. alleen mouches volantes en migrain! maar kan hierdoor doe sterretkes die ik zie zo hevig zijn? en die vlek door migraine een paar keer per dag?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2014 om 16:23Migraine kan dat inderdaad veroorzaken
ReagerenAnoniem18 september 2014 om 16:32oke dankjewel, wist niet dat dit dagen kon aanhouden en een paar keer per dag..
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2014 om 16:41Het kan inderdaad een paar dagen duren. Het kan onderdeel zijn van een migraine aanval ook als de gebruikelijke hoofdpijnklachten (nog) niet aanwezig zijn. Soms zijn deze verschijnselen een voorbode van de aanval.
ReagerenAnoniem19 september 2014 om 08:42kan het ook hoe meer ik er op let hoe meer ik die vlek zie?
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2014 om 09:43Dat is mogelijk. Ze zal dan iets nadrukkelijker aanwezig zijn. Maar ze is er wel.
ReagerenAnoniem19 september 2014 om 10:24en hoelang kan dit aanhouden?..
Reageren